DIY: Як відновити накладки на пороги W124
Добавлено: 09 ноя 2018, 15:38
Накладки на пороги вже не ті, дратує понівечений метал?
Вийшов з ситуації наступним чином.
Замовив комплект нових пластин з нержавіючої сталі (різ лазером):
1) 690 мм x 15,8 мм - 2 шт
2) 690 мм x 10,8 мм - 2 шт
3) 516 мм x 15.8 мм - 2 шт
4) 516 мм x 10.8 мм - 2 шт
Примітка: робіть власні заміри, про всяк випадок.
Зняв старі смужки (метал дуже тонкий). Очистив накладки, знежирив поверхню та нові пластини.
Я вирішив використати автомобільний двосторонній скотч 3M, товщиною 0.5 мм, а пластини замовив товщиною 1 мм, що виявилося дещо занадто, 0.6-0.8мм було б достатньо.
Нержавійку замовляв сатиновану, але прийшла шліфована впоперек, світло мало б гарніше грати на шліфованій повздовж.
P.S. Скільки разів мав справу зі скотчем, міцне зклеювання гарантує лише дорожчий скотч (3M, NPX). Тут не радив би економити. Якщо добре знежирити, клеїти в теплі і дати полімеризуватися добу-другу, то результат має задовольнити.
Вийшов з ситуації наступним чином.
Замовив комплект нових пластин з нержавіючої сталі (різ лазером):
1) 690 мм x 15,8 мм - 2 шт
2) 690 мм x 10,8 мм - 2 шт
3) 516 мм x 15.8 мм - 2 шт
4) 516 мм x 10.8 мм - 2 шт
Примітка: робіть власні заміри, про всяк випадок.
Зняв старі смужки (метал дуже тонкий). Очистив накладки, знежирив поверхню та нові пластини.
Я вирішив використати автомобільний двосторонній скотч 3M, товщиною 0.5 мм, а пластини замовив товщиною 1 мм, що виявилося дещо занадто, 0.6-0.8мм було б достатньо.
Нержавійку замовляв сатиновану, але прийшла шліфована впоперек, світло мало б гарніше грати на шліфованій повздовж.
P.S. Скільки разів мав справу зі скотчем, міцне зклеювання гарантує лише дорожчий скотч (3M, NPX). Тут не радив би економити. Якщо добре знежирити, клеїти в теплі і дати полімеризуватися добу-другу, то результат має задовольнити.