Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
-
- НовичОк
- Сообщения: 44
- Зарегистрирован: 14 авг 2017, 16:16
- Имя: Юра
- Авто: W221
- Откуда: Киев
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Привіт! Як на даний момент почувають себе відреставровані деталі?
І ще таке питання, чи можна залишити старий шпон, просто обновити колір та нанести новий лак?
І ще таке питання, чи можна залишити старий шпон, просто обновити колір та нанести новий лак?
WDB1401351A371686
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Привіт Добре почивають (є пару ньюансів не значних, пов'язаних з типом клеючої суміші на яку клеяв шпон, та на якість моєї підготовки основи (це стосується виготовлених з нуля дверних накладок на передніх картах), про то напишу у квітні наступного року буде як раз два роки щоденної експлуатації, може шось вилізе ) а так, все гараздVadim Khomenko писал(а): ↑14 авг 2018, 14:56Привіт! Як на даний момент почувають себе відреставровані деталі?
І ще таке питання, чи можна залишити старий шпон, просто обновити колір та нанести новий лак?
А с приводу старого шпона, так, можна, все залежить від того, як зніметься старий лак (до речі, на центральній накладці де регулятори пічки - старий шпон, я його не міняв, не було потреби )
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось Виталий Белый 15 авг 2018, 13:21, всего редактировалось 1 раз.
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Vadim Khomenko, Трохи пізніше зроблю свіженькі фотки майже нічого не змінилось, окрім того що під певним кутом якщо близько дуже придивлятись - видно незначну усадку лаку в пори, такий собі цілюлітік який притаманний і оригінальним накладкам під заводським лаком це звісно можна виправити шліфуванням і поліровкої, але поки що зарано для експерименту зроблю в наступному році
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Чудово)) Дякую за інфу)) Якраз собі думаю центральну консоль в порядок привести і накладки на дверях)) Дуже цінна інфа для мене)
WDB1401351A371686
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Vadim Khomenko, Як і обіцяв, викладую фотки (минуло майже 1,5 роки щоденної експлуатації)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
А це фото мого косяка (не кретично, підклеюється на ура.... на іншій стороні було теж саме на цій же накладці ) Для себе зробив наступний вивод:
1. Не достатньо зробив шліфування підложки перед неклеюванням шпону, як результат - пагана адгезія (справа в тім, що матеріалом основи цієї накладки був декорний ламінат, який має пресовану глянцеву поверхню, ну і відповідно пагана шліфовка (треба було збити навпроч той глянець) призвела під дією зовнішніх факторів (температурних) до такого результату
2. А другий аспект на мою думку, я сильно перестарався в міжслойному шліфуванні кромок, якби лаку на кромках було стільки ж скільки на фасаді, думаю такого б не відбулось
Проте, це дуже великий Опит, хоча й перший, та тепер впевнений - неостанній
1. Не достатньо зробив шліфування підложки перед неклеюванням шпону, як результат - пагана адгезія (справа в тім, що матеріалом основи цієї накладки був декорний ламінат, який має пресовану глянцеву поверхню, ну і відповідно пагана шліфовка (треба було збити навпроч той глянець) призвела під дією зовнішніх факторів (температурних) до такого результату
2. А другий аспект на мою думку, я сильно перестарався в міжслойному шліфуванні кромок, якби лаку на кромках було стільки ж скільки на фасаді, думаю такого б не відбулось
Проте, це дуже великий Опит, хоча й перший, та тепер впевнений - неостанній
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- alexmarlboro
- Профи
- Сообщения: 581
- Зарегистрирован: 20 окт 2011, 11:19
- Имя: олег
- Авто: MB201
- Тел.: 0508369945
- Откуда: киев
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Виталя как всегда на высоте!
WDB2011221F966599 2,0D 4МКПП 92г. CLASSIC без наворотов и переделок, без пробега по Германии
- alexmarlboro
- Профи
- Сообщения: 581
- Зарегистрирован: 20 окт 2011, 11:19
- Имя: олег
- Авто: MB201
- Тел.: 0508369945
- Откуда: киев
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
WDB2011221F966599 2,0D 4МКПП 92г. CLASSIC без наворотов и переделок, без пробега по Германии
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
Ух ти, це твої
- alexmarlboro
- Профи
- Сообщения: 581
- Зарегистрирован: 20 окт 2011, 11:19
- Имя: олег
- Авто: MB201
- Тел.: 0508369945
- Откуда: киев
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
ага! проект в работе .....
тоже открыл "кружок умелые руки"
тоже открыл "кружок умелые руки"
WDB2011221F966599 2,0D 4МКПП 92г. CLASSIC без наворотов и переделок, без пробега по Германии
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
вставочка сзади внизу очень понравилась взял на заметкуalexmarlboro писал(а): ↑16 авг 2018, 13:37ага! проект в работе .....
тоже открыл "кружок умелые руки"
Последний раз редактировалось Виталий Белый 16 авг 2018, 13:48, всего редактировалось 1 раз.
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
alexmarlboro, Олег, раз в работе, то вставлю 5 копеек с твоего позволения .... Мне кажется если убрать маленькие вставки на передних и задних картах (возле ручки открывания дверей) будет очень гармонично много дерева получаеться.... теряеться стильность Но это лишь мое ИМХО
- alexmarlboro
- Профи
- Сообщения: 581
- Зарегистрирован: 20 окт 2011, 11:19
- Имя: олег
- Авто: MB201
- Тел.: 0508369945
- Откуда: киев
Реставрация салонного дерева. От и до - мой путь.
там еще и на подлокотнике полочка с кнопкой ЭСП будет....
да, по-ходу дерева многовато... я тож так думал (особенно на дверях),
но , изначально преследовалась цель закрепить дермонтин, что-бы не отслаивался
....а потом пошло-поехало
да, по-ходу дерева многовато... я тож так думал (особенно на дверях),
но , изначально преследовалась цель закрепить дермонтин, что-бы не отслаивался
....а потом пошло-поехало
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
WDB2011221F966599 2,0D 4МКПП 92г. CLASSIC без наворотов и переделок, без пробега по Германии
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 18 гостей