Извлечь обломанную свечу накала "вытравливанием"

Авторский раздел. Подробное описание ремонта, тюнинга собственными силами с комментариями и приложенными фото.

Модераторы: Женёк, Zjoka

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Sergeydkv
Любитель
Сообщения: 191
Зарегистрирован: 19 апр 2017, 11:38
Имя: Серёга
Авто: 95 г. W124 ОМ605 Mex
Тел.: O67356952I
Откуда: Odessa

Извлечь обломанную свечу накала "вытравливанием"

#46 Сообщение Sergeydkv » 04 дек 2017, 11:14

sergey_odessa71, Соратник, всё понял, спасибо!

Аватара пользователя
IvanV8
Эксперт
Сообщения: 5086
Зарегистрирован: 16 фев 2011, 14:07
Имя: Иван
Авто: W123
Откуда: Винница, Ладыжин

Извлечь обломанную свечу накала "вытравливанием"

#47 Сообщение IvanV8 » 04 дек 2017, 11:42

Тоже использовал пасту Фэби. Полет нормальный

BIN
Ценитель
Сообщения: 221
Зарегистрирован: 14 авг 2011, 18:54
Имя: Игорь
Авто: 124 TD 3.0
Тел.: 0677454499
Откуда: Боярка

Извлечь обломанную свечу накала "вытравливанием"

#48 Сообщение BIN » 04 дек 2017, 17:56

Всем привет. В субботу 2 декабря поменял на своем 606 двигателе свечи накала. Использовал проникающую аэрозоль HI-GEAR "Механик", прогрел двигатель, забрызгал, дал постоять минут пять, потом потихоньку начал расшатывать, где не шло опять брызгал. В общем где то в течении часа выкрутил все свечи без потерь чем был безмерно счастлив. Ершом прошелся по резьбе в головке, резьбу свечей смазал медной смазкой, закрутил рукой и затянул ключом.

budko85
НовичОк
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 14 янв 2022, 10:34
Имя: Mykola
Авто: Opel
Тел.: 0966520530
Откуда: Striy

Извлечь обломанную свечу накала "вытравливанием"

#49 Сообщение budko85 » 14 янв 2022, 10:39

На даний час теж така проблема :np: (витравлюю у 4-му циліндрі обломану свічку майже третій день не спіша по декілька разів роблю ванночки в колодязі, автомобіль Opel Astra H 1.7). Свічка вже без різьби та нижче різьби 2 см вже нема...
Щодо розбавлення розчину то розводив 57 відсоткову кислоту з дистильованою водою наступним чином: 1-ин шприц 10 кубиків води і майже два кислоти - (один цілий, другий чуть більше половини 3/4). Спочатку перевіряв з кусочком металу в розмір 5 копійок, у який засверлив алюмінієву заклепку і кинув стакан поставив біля батареї приміщення де є провітрення. Приблизно за три години пройшов у стакані тільки одна заклепка.

Про результати та свої пережиті і недоспані ночі ще напишу, може кому і пригодиться. :bbye: ;)

Всім миру і добра. Слава УКРАЇНІ.

budko85
НовичОк
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 14 янв 2022, 10:34
Имя: Mykola
Авто: Opel
Тел.: 0966520530
Откуда: Striy

Извлечь обломанную свечу накала "вытравливанием"

#50 Сообщение budko85 » 17 янв 2022, 14:21

Вісім Привіт кому цікава тема і в кого така болячка з обломленою свічею накалу дам пораду, метод робочий і можна 100% травити азоткою ПЕРЕВЕРЕНО І ПОБОРЕНО. Bravo
Розповім все по порядку. Для роботи потрібна азотна кислота 30% обов'язково рукавиці, бо я трішки шкіру на руках попалив і тепер пальці на руках виглядають страшненькі потрібен час для відновлення. Окуляри беріть коли перевіряєте як там проходить процес кипіння (бризгає під час реакції будьте уважні).

Повторюся авто Opel Astra H двигун 1.7 CDTI (Z17DTHR). ДІЛО БУЛО ТАК: в жовтні місяці прийшли холода, температура опускалась до 5 і менше, зауважив що авто не так швидко заводиться, замість звичних 2-3 секунди треба було крутити до 10 секунд стартером, а це вже тривожний дзвіночок, адже попереду ще зима і менші температурні показники. Помилки на панелі не було, але все ж перевірю свічі накалу.

Це вже окрема тема як перевіряти: беремо кусожок провода від плюсової клеми АКБ знімаємо ковпаки свіч і до центрального електрода легенько "черкаємо", якщо є іскра свіча робоча, якщо ні пробуємо ще раз для впевненості беремо так само через обрив лампи розжарення на 12Вольт і третій метод - прозвонювання мультиметром (все це є в Інтернеті) тому описувати дальше не буду щодо виявлення несправних свіч накалу.

В мене 2 та 3 свічі виявились не робочими. Тому купив свічі фірми Febi 2 штуки та приступаю до викручування. Не змочував нічим пробую відкрутити. Берусь до 2-ої ставлю головку в мене на 12мм видовжену і видовжувач на трущотку прилягяюсь трішки і свіча пішла легенько. Третя теж легенько пішла. Викрутив в мене стояли фірми Beru GN104 почистив колодязі, поставив нові. Машина заводиться. На наступний тиждень думаю попробую дві інші (першу та четверту) просто викрутити і почистити колядязь (вони були робочі). Пробую першу пішла все ОК. Пробую четверту трішки йде, але важко. Блін беру вд40 змочую (моя помилка треба було хоча б з тиждень робити ванночки), але ні я мушу її викрутити сьогодні і тисну дальше і тут хрусь... обломав нижче гайки. Все тепер в голові всякі думки навіщо ліз, тепер треба на лишні витрати гроші і не малі, голову знімати і висверлювати. Лишив так з важким тягярем на думці :np:

Питаю в "дядька гугла" шукаючи по вечорах інформацію що і як....????
Адже четверта свічка знаходиться у такому місці що висверлювати важко. Черезе декілька днів спочатку пробую зламати електрод. Надпиляв верхню шляпку свічі маленьким пильником так щоб забити головку на 8мм, мучився якось надпиляв та забив її наче на гайку пробую крутити електрод, получилось зламати в низу в середині свічі майже замого низу і електрод успішно витягнутий. Залишилась сама свіча з різьбою як трубочка. Тоді пробую висвердлити, але ні не виходить неможливо залізти шуруповертом там незручно і мало місця та й ще треба довге свердло. Цікавлюсь хто візьметься за таку роботу ціна висвердлення у нас на сервісах (Львів) складає 50 американських зелених. За ту саму ціну можна купити спец інструмент ( що я і зробив називається Набір для демонтажу пошкоджених свіч накалу від фірми YATO артикульний номер YT-05342), може комусь пригодиться.

Значить пробую свердлити цим спецінструментом (в наборі є видовжувач для фіксації свердла чим легко у важкодоступних місцях проводити таку роботу). Свердло так би мовити двох-ступінчасте спочатку має кінчик на 5мм і дальше перехід на 9мм свіча моя на 10мм тому центрується кінчиком по свічі-трубочки і край корпуса свердлить дев'ятим свердлом і по ідеї різьбу не мала б пошкодити. Починаю свердлити, робить свою справу добре, висвердлив пройшов майже всю різьбу, почистив стружку пилососом і думаю поправлю ще трішки і тут обломив цей кінчик ... це просто 3,14здець якийсь. Пинцотом зачіпаю провалюється ще нижче. Мучив майже цілих три години нічого не получається. Наступним свердлом під мечик що був у наборі ніяк просвердлити неможливо цей обломиш мішає. Знову потратив два дні пробував його дістати ніяк, тоді занайшов інформацію щодо азотної кислоти. УРА вийшло.
Травлення проходило так:
https://www.youtube.com/watch?v=PTFtrpOhcTo
Перших чотири дні приблизно по 1-ий годині ввечір коли приїжджав додому поки мотор теплий реакція проходить бурно. Коли мотор остиває вже не так. Прийшов п'ятий день - субота, залишилось майже половона свічка десь 6см (ціла десь на 12 см) травив ще 5 годин, кожних години промивав, замінював кислоту ставив зверху дошку і заводив на 10 хвилин, і знову ніяк не піддається зараза. думаю через тиждень по вечорах буду пробувати мусить вийти. І в понеділок зранку виїжджаю з дому проїхавши 2-3 км зупинився по справах, заглушив приходжу заводжу ба...бах удар. ОБОВ'ЯЗКОВО ставте щось зверху, я поставив метал, це просто :shock: жесть дірка зробилась як від кулі в сам край. Бляха від кузова попереднього автомобіля, залишилась коли переробляв вирізав вікна в чобітку.
зображення_viber_2022-01-17_13-45-27-252.jpg
зображення_viber_2022-01-17_13-45-27-579.jpg
Закрутив нову свічу поїхав.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

Ответить

Вернуться в «Фотоотчёты "своими руками"| Photoreports "by own hands"»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 16 гостей