Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Всем привіт
Як тільки в мене зявився універсал я думав, що велосипед (у мене їх два) стане возити легше ніж в седані і багажник на дах впринципі не потрібен.
Але після декількох поїдок цієї весни я зрозумів, що все таки не так зручно кожного разу грузити велосипед в салон, складати сидіння і так далі.
Тому маю декілька питань до знаючих людей.
Отже, задача возити велосипед (один чи два, вагою десь по 11кг кожен) та сноуборд (чи декілька) взимку.
Також я не женусь за супер тишею, оскільки 90% часу буду возити велосипеди в рамках Київської області, та і шумка в 124 не настільки крута, тому мене не буде бісити один новий шум.
З того що я знайшов в інтернеті зрозуіло що є декілька варіантів:
1. Оригінальні рейлінги як у Романа ORACL:
Такі коштують в районі 200-300 доларів. Вони відносно аеродинамічні і виглядають максимально естетично та гармонійно на універсалі.
Не зрозуміло тільки як до них кріпити кріплення для велосипедів чи борда, оскільки це по суті просто дві металеві поперечини, а на сучасних багажниках там паз і так далі(буде на фото нижче).
2. Сучасні рейлінги низького формату типу таких:
На сайтах продажу пишуть що вони універсальні, але не зрозуміло чи вони нормально стають на рейлінги універсала, оскільки можливо в сучасних авто інша форма і т.д.
Ціни на такі рейлінги від 50 до 1000+ доларів. По відгуках про дешеві здається що дуже низька якість, пластикові зажими, вони злітають і так далі.
Але на всіх таких вже є пази для сучасних кріплень для велосипеда та борда.
3. Сучасні високі, типу таких:
чи такі:
Такий варіант коштує аналогічно від 50 до 1000+ доларів, але він мені не подобається впринципі. Якось інородно виглядає на автомобілі. Я так розумію що він має більшу ширину за два попередніх, тому можна возити бокс + велосипеди наприклад. В мене такої задачі нема, тому 3 пункт впринципі відпадає.
Так от основні мої питання:
1. Чи є сенс ганятись за оригінальними з пункту 1. Вонимені найбільше подобаються з точки зору есетики.
Чи можна до них кріпити сучасні кріплення для велосипедів і які саме кріплення?
2. Можливо можете порадити якісь не дорогі рейлінги як у пункті 2, які впринципі будуть виконувати свою функцію.
3. Чи взагалі можливо варто запаритись і зробити копію рейлінгів з пункту 1. Це було б цікаво мені, тому розглядаю варіант певного кастома. Але якщо такі рейліги впринципі не придатні для сучасних велосипедних кріплень тоді варіант відпадає. Короче кажучи, чи варто взагалі задумуватись про саморобні рейлінги?
4. Здається на 210 уніврсалі були такі ж рейлінги як в 124ому. Машина трохи сучасніше, можливо є якісь варіанти знайти щось з 210го?
Буду дуже вдячний за відповіді
Як тільки в мене зявився універсал я думав, що велосипед (у мене їх два) стане возити легше ніж в седані і багажник на дах впринципі не потрібен.
Але після декількох поїдок цієї весни я зрозумів, що все таки не так зручно кожного разу грузити велосипед в салон, складати сидіння і так далі.
Тому маю декілька питань до знаючих людей.
Отже, задача возити велосипед (один чи два, вагою десь по 11кг кожен) та сноуборд (чи декілька) взимку.
Також я не женусь за супер тишею, оскільки 90% часу буду возити велосипеди в рамках Київської області, та і шумка в 124 не настільки крута, тому мене не буде бісити один новий шум.
З того що я знайшов в інтернеті зрозуіло що є декілька варіантів:
1. Оригінальні рейлінги як у Романа ORACL:
Такі коштують в районі 200-300 доларів. Вони відносно аеродинамічні і виглядають максимально естетично та гармонійно на універсалі.
Не зрозуміло тільки як до них кріпити кріплення для велосипедів чи борда, оскільки це по суті просто дві металеві поперечини, а на сучасних багажниках там паз і так далі(буде на фото нижче).
2. Сучасні рейлінги низького формату типу таких:
На сайтах продажу пишуть що вони універсальні, але не зрозуміло чи вони нормально стають на рейлінги універсала, оскільки можливо в сучасних авто інша форма і т.д.
Ціни на такі рейлінги від 50 до 1000+ доларів. По відгуках про дешеві здається що дуже низька якість, пластикові зажими, вони злітають і так далі.
Але на всіх таких вже є пази для сучасних кріплень для велосипеда та борда.
3. Сучасні високі, типу таких:
чи такі:
Такий варіант коштує аналогічно від 50 до 1000+ доларів, але він мені не подобається впринципі. Якось інородно виглядає на автомобілі. Я так розумію що він має більшу ширину за два попередніх, тому можна возити бокс + велосипеди наприклад. В мене такої задачі нема, тому 3 пункт впринципі відпадає.
Так от основні мої питання:
1. Чи є сенс ганятись за оригінальними з пункту 1. Вонимені найбільше подобаються з точки зору есетики.
Чи можна до них кріпити сучасні кріплення для велосипедів і які саме кріплення?
2. Можливо можете порадити якісь не дорогі рейлінги як у пункті 2, які впринципі будуть виконувати свою функцію.
3. Чи взагалі можливо варто запаритись і зробити копію рейлінгів з пункту 1. Це було б цікаво мені, тому розглядаю варіант певного кастома. Але якщо такі рейліги впринципі не придатні для сучасних велосипедних кріплень тоді варіант відпадає. Короче кажучи, чи варто взагалі задумуватись про саморобні рейлінги?
4. Здається на 210 уніврсалі були такі ж рейлінги як в 124ому. Машина трохи сучасніше, можливо є якісь варіанти знайти щось з 210го?
Буду дуже вдячний за відповіді
- Udav
- Эксперт
- Сообщения: 15766
- Зарегистрирован: 14 дек 2008, 11:10
- Имя: Сергей
- Авто: MB
- Откуда: Одесса
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
после этих перемычек встанет вопрос в велосипедном креплении - обращайся, есть Thule
W164 ML 350 Bluetec 2010
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Ввриант 3. Лёгкий в монтаже и демонтаже. Универсальные, крепкие.
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- Tomahawk
- Администратор Тех.Консультант
- Сообщения: 14360
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
- Имя: Роман
- Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
- Тел.: +38O5O9596171
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
У меня такие рейлинги. Аэродинамические - тихие. Запираются на ключ. По-быстрому не уведут. На них очень долго возил длинный бокс и грузил до 100кг. Остался очень доволен.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
- Дмитрий Король
- Любитель
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 16 сен 2019, 19:10
- Имя: Дмитрий
- Авто: Mercedes 124
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Смотри , если тебе брать рейтинги , то обязательно нужно крепление для велосипеда . А в твоём случае 2 крепления . Может есть смысл посмотреть в сторону крепежа на фаркоп ? Одной покупкой убьешь 3 зайцев) Себе как-то рассматривал данный аксессуар .
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
А що за фірма і модель?
На фаркоп не розглядаю, бо нема фаркопа)
Ну і зимою треба возити борди. Ну і не відкидаю варіанту що як тільки будуть рейлінги то захочу взяти бокс в подорож
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Посмотри польские Aguri Runner II. Себе такие взял - вполне качественная и надежная вещь, но не по дну рынка.
У наших торгашей достаточно популярный товар со всеми европейскими сертификатами и т.д.
Я на них возил два комплекта межкомнатных дверей из массива со стеклянными вставками по дороге Р-69 - ни поперечины, ни двери не пострадали
Какой такой особый паз? У меня много раньше были простые российские поперечины - алюминиевый квадратный профиль безо всяких резинок или пазов. Лыжа для велосипеда к поперечинам крепилась винтовыми зажимами, похожими на струбцину. Зато потом ее можно было использовать как продольную траверсу для крепления сложных грузов
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- Tomahawk
- Администратор Тех.Консультант
- Сообщения: 14360
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
- Имя: Роман
- Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
- Тел.: +38O5O9596171
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Thule. Модель не помню. Только визуально.
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
- Андрей Черненко
- Эксперт
- Сообщения: 7658
- Зарегистрирован: 17 ноя 2006, 00:05
- Имя: Андрей
- Авто: в подписи
- Тел.: +48 733 714 797
- Откуда: Кривой Рог/Wrocław
Багажник на дах S124 для велосипедів та бокса
Проблема в том что при малейшем дтп сзади страдают велосипеды. На крыше же им страшны только подземные паркингиДмитрий Король писал(а): ↑07 июн 2021, 20:37Смотри , если тебе брать рейтинги , то обязательно нужно крепление для велосипеда . А в твоём случае 2 крепления . Может есть смысл посмотреть в сторону крепежа на фаркоп ? Одной покупкой убьешь 3 зайцев) Себе как-то рассматривал данный аксессуар .
w124 200D 1988 год (wdb1241201A769655)
S210 Е320 1997 год продан
S203 C220 2002год (wdb2032061f223498)
W168 A140 (wdb1680311j293872)
S210 Е320 1997 год продан
S203 C220 2002год (wdb2032061f223498)
W168 A140 (wdb1680311j293872)
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 21 гость