Трапився мені Мерседес W126 1984 року. З пробігом 44тик. Це оригінальний пробіг, крім жартів. Сам в шоці. Машиною займаюся для себе, точніше свого ЧСВ. Типу машина вихідного дня чи там на зустріч приїхати. Адже ззовні і по кузову претензій майже немає.
Нє, на а шо ви хочете від людини, яка з 2015 року катає лише електрики...
Добрі люди мені її за два тижні поставили на хід. Заміна рідин, кілька ритуалів навколо інжектора (K-Jetronik)...і він поїхав! Ще і як - 200км/г по спідометру. Це при тому, що муфта вентилятора виявилися заблокованою...знав би - таке не мочив на 6000об/хв.
Машина в комплектації бубен. Навіть правого дзеркала немає (ну ви зрозуміли чому саме ВИХІДНОГО дня, ага). Тому з усього, що могло зламатися - це ЦЗ, він в мене таки є. Отже наступна забавка - ремонт центрального замка. Симптоми:
- запобіжник на ЦЗ був паяний, замінив на стандартній 8А, не перегорає;
- після підключення +12 через запобіжник - помпа гудить і втягує (запирає) замки на трьох дверях (крім водійської) і замок на лючку бака;
- не запирається водійська дверка і, схоже, багажник; та
- в мене "одношлангова" помпа, як на цьому відео.
- Чим керується помпа? Схоже там "+" подається на один вихід або на інший. Схоже, що керування "+" подається з замка у водійській дверці.
- Те, що замок у водійській дверці не закривається - означає, що скоріш за все свідчить про пошкодження мембрани? Ремонтувати чи шукати заміну (новій або з шрота)?
- Замок багажника теж(?) керує помпою? Наліпка в багажнику ніби натякає...
- Рекомендації майстра для такого раритету - дуже вітаються ?)
ЗІ WDB126022120*****.