W126 - починаємо з ЦЗ

Обсуждение и решение технических проблем, связанных с эксплуатацией автомобиля.

Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik

Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#1 Сообщение Leffter » 03 янв 2020, 02:11

Всім вітаннячка!

Трапився мені Мерседес W126 1984 року. З пробігом 44тик. Це оригінальний пробіг, крім жартів. Сам в шоці. Машиною займаюся для себе, точніше свого ЧСВ. Типу машина вихідного дня чи там на зустріч приїхати. Адже ззовні і по кузову претензій майже немає.
Нє, на а шо ви хочете від людини, яка з 2015 року катає лише електрики... :)

Добрі люди мені її за два тижні поставили на хід. Заміна рідин, кілька ритуалів навколо інжектора (K-Jetronik)...і він поїхав! Ще і як - 200км/г по спідометру. Це при тому, що муфта вентилятора виявилися заблокованою...знав би - таке не мочив на 6000об/хв.

Машина в комплектації бубен. Навіть правого дзеркала немає (ну ви зрозуміли чому саме ВИХІДНОГО дня, ага). Тому з усього, що могло зламатися - це ЦЗ, він в мене таки є. Отже наступна забавка - ремонт центрального замка. Симптоми:
  • запобіжник на ЦЗ був паяний, замінив на стандартній 8А, не перегорає;
  • після підключення +12 через запобіжник - помпа гудить і втягує (запирає) замки на трьох дверях (крім водійської) і замок на лючку бака;
  • не запирається водійська дверка і, схоже, багажник; та
Власне питання до шановної публіки:
  • Чим керується помпа? Схоже там "+" подається на один вихід або на інший. Схоже, що керування "+" подається з замка у водійській дверці.
  • Те, що замок у водійській дверці не закривається - означає, що скоріш за все свідчить про пошкодження мембрани? Ремонтувати чи шукати заміну (новій або з шрота)?
  • Замок багажника теж(?) керує помпою? Наліпка в багажнику ніби натякає...
  • Рекомендації майстра для такого раритету - дуже вітаються ?)
Дякую за допомогу!!

ЗІ WDB126022120*****.

Аватара пользователя
Yurik
Эксперт
Сообщения: 21785
Зарегистрирован: 18 апр 2007, 19:50
Имя: Юра
Авто: C124
Откуда: Киев

W126 - починаємо з ЦЗ

#2 Сообщение Yurik » 03 янв 2020, 08:31

Вітаю!
Фото автівки цікаво було б глянути.
В багажнику так само є вакуумний привід замка.
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!

Аватара пользователя
Vladimir_17
НовичОк
Сообщения: 43
Зарегистрирован: 21 янв 2014, 11:59
Имя: Владимир
Авто: W124, cl140, w463
Откуда: Кременчуг

W126 - починаємо з ЦЗ

#3 Сообщение Vladimir_17 » 03 янв 2020, 10:10

Leffter писал(а):
03 янв 2020, 02:11
Те, що замок у водійській дверці не закривається - означає, що скоріш за все свідчить про пошкодження мембрани?
У меня было точно так же, всё закрывалось кроме водительской двери. Для пробы перекинул компрессор от 124-го, и дверь начала закрыватся.
Leffter писал(а):
03 янв 2020, 02:11
Замок багажника теж(?) керує помпою?
Центральным замком управляют две передние двери и багажник.

Аватара пользователя
inZhir
Эксперт
Сообщения: 6431
Зарегистрирован: 14 ноя 2010, 17:50
Имя: Алексей
Авто: 230CE/2112
Откуда: Салтовка

W126 - починаємо з ЦЗ

#4 Сообщение inZhir » 03 янв 2020, 10:11

Leffter писал(а):
03 янв 2020, 02:11
Чим керується помпа? Схоже там "+" подається на один вихід або на інший. Схоже, що керування "+" подається з замка у водійській дверці.
Так
Leffter писал(а):
03 янв 2020, 02:11
Те, що замок у водійській дверці не закривається - означає, що скоріш за все свідчить про пошкодження мембрани? Ремонтувати чи шукати заміну (новій або з шрота)?
Зі шрота
Leffter писал(а):
03 янв 2020, 02:11
Замок багажника теж(?) керує помпою? Наліпка в багажнику ніби натякає...
Ні

Изображение
http://www.elcats.ru/mercedes/Parts.asp ... %D0%B7%201

Вот, на днях, выкладывал схему 123-го
► Показать

PS. Ласкаво просимо! :)

Аватара пользователя
пенсионер
Эксперт
Сообщения: 1379
Зарегистрирован: 29 сен 2014, 22:15
Имя: Димитрий
Авто: W163 ML270
Тел.: 0679930140
Откуда: Одесская обл. Великодолинское

W126 - починаємо з ЦЗ

#5 Сообщение пенсионер » 03 янв 2020, 10:39

:) шалом
C200 W202 95 г. Elegance
WDB2020201A236138
Изображение
Изображение
Изображение
https://www.drive2.ru/r/mercedes/981726/

Аватара пользователя
WildMike
Ценитель
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
Имя: Слава
Авто: W126; C126
Откуда: м. Львів

W126 - починаємо з ЦЗ

#6 Сообщение WildMike » 03 янв 2020, 17:00

Вітаю!
Системи ЦЗ в 126-х Мерседесах були, на загал, двох типів (не рахуючи численних модернізацій окремих елементів):
1) ті, які можна було задіювати з однієї точки (водійські двері)
2) ті, які мали таких точок декілька.
Останній варіант пішов у серію починаючи з 09/1984.

Судячи з VIN-номера Вашого авто, Ваш екземпляр випущено до серпня 1983 р., коли у VIN-номерах з’явилися окрім цифр ще й букви.

Тому, найочевидніше, у Вашому випадку йдеться про одноноточкову систему ЦЗ.

Останніх було два варіанти, що різнилися розташуванням пневмокомпресора: в моторному відділенні (до 02/1980 р.) та в ніші запасного колеса в багажнику (з 03/1980 р.).

Схеми обох подаю нижче:
01.jpg
02.jpg

У цій системі досить проста електросхема:
03.jpg
1. Блок запобіжників та реле, запобіжник 11, реле 30
2. Пневмокомпресор
3. Переключатель дверей водія
М7 Маса в багажнику (права колісна арка)

Тепер щодо конкретної несправності. Якщо автомобіль закривається/відкривається за винятком одного елемента, то потенційні несправності/шляхи усунення слід розглядати в такій послідовності:

1) Перевірити на щільність відповідний елемент
2) Замок та тяги замка перевірити на легкість ходу, у випадку потреби відрегулювати/замінити
3) Перевірити налаштування тяги замка, у випадку потреби відрегулювати
4) Перевірити на пошкодження та прохідність сполучні та розподільні елементи пневмомагістралей
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#7 Сообщение Leffter » 03 янв 2020, 23:45

Всім дякую за детальні відповіді!! Це мотивує і надихає. Пішов за викруткою починати процес. :)

Машина дійсно цікава. Стала на облік в 1984 в Києві. Як машина 1984 року. Але по віну і по наліпках - схоже на кінець 1983.

За схеми окреме дякую. Я бачив вакуумні трубки в районі блоку реле. Думав ще - не дай Б*г воно до центрального замка якесь відношення має. Такі да, має.

Фотки...зараз придумаю як запостити...

Машина вперше поїхала (СТО ТопЛевел - на питання чим довше займалися детейлінгом чи інжектором відповідь шукали довго):

ИзображениеИзображение

Перше знайомство - в такому вигляді Мерс простояв близько 20 років (за цей час "випарувався" клаксон, решта деталей залишилися на місці):

ИзображениеИзображение

Цю фотку я б назвав так "папа вдома":

ИзображениеИзображение

Фото підкапотного на початку (зверніть увагу на колгоспну площадку для акумулятора - в совдепії не були доступні батареї, які б стали на штатне місце):

ИзображениеИзображение

Після детейлінгу (зверніть увагу на колір водійської дверки...капот теж відрізняється):

ИзображениеИзображение

Ну і моя улюблена "S-клас тоді і зараз":

ИзображениеИзображение
(тут зверніть увагу на показометр рівня палива - показує що завгодно але не більше 1/3 баку...навіть коли туди налив 82л бенза).

Аватара пользователя
sydoruk
Эксперт
Сообщения: 1126
Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
Имя: Михаил
Авто: ex W210 5.5 AMG
Тел.: Пишите в ЛС
Откуда: Ровно

W126 - починаємо з ЦЗ

#8 Сообщение sydoruk » 03 янв 2020, 23:49

Интересный экземпляр.
Добавляйте БЖ.
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#9 Сообщение Leffter » 04 янв 2020, 00:07

Vladimir_17 писал(а):
03 янв 2020, 10:10
У меня было точно так же, всё закрывалось кроме водительской двери. Для пробы перекинул компрессор от 124-го, и дверь начала закрыватся.
Ок, а відкривання теж було проблемою? Я так розумію, що закриття забезпечується вакуумом (розрядженням), а відкриття - надлишковим тиском. В мене проблема скоріш за все в помпі. Вона не утворює достатнє розрядження і вимикається по таймауту до наступного "рестарту по живленню". Саме така поведінка помпи в дядька на цьому відео: https://youtu.be/fTNv6jagrmY?t=255 (дивитися з 4:20 по 6:00).

Питання для знавців: на скільки безпечно подати в магистраль тиск до 3атм? На відео про заміну крильчатки в насосі W202(?) саме такий тиск вказувався, як достатній для роботи. Якщо водійська дверка не відкриється - це підтвердить гіпотезу про проблему в дверці/магістралі. Якщо відкриється - проблема в помпі.

Аватара пользователя
WildMike
Ценитель
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
Имя: Слава
Авто: W126; C126
Откуда: м. Львів

W126 - починаємо з ЦЗ

#10 Сообщение WildMike » 04 янв 2020, 01:03

Цікавий і гарний екземпляр у Вас! Вітаю!
Описуючи симптоми у попередньому дописі Ви не вказали, що помпа виключається через таймаут.
Це дещо міняє справу.
У такому випадку причина може бути як у магістралі та складових елементах ЦЗ, так і в самій помпі. Тут Ви мислите правильно. Я з таким стикався, однак у моєму випадку помпа вимикалася по таймінгу на відкриття, а закривала нормально. Вирішилося все заміною моторчика помпи (можна докупити окремо).
До речі, Ваша помпа має мати чорну кришку. Помпи з чорною та білою кришками (з 05/1986) не є цілком взаємозамінні.
Характеристика ж Вашої помпи мала би бути така:

Тиск/вакуум - 0,5 bar
Час спрацьовування (закриття/відкриття) - 2-3 с.
Таймаут - 25-60 с.

У принципі, зміни в цих параметрах відбулися лише у 1988 р., але це вже інша історія :)
Изображение

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#11 Сообщение Leffter » 04 янв 2020, 01:20

sydoruk писал(а):
03 янв 2020, 23:49
Интересный экземпляр.
Добавляйте БЖ.
Далі буде :)

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#12 Сообщение Leffter » 04 янв 2020, 01:23

WildMike писал(а):
04 янв 2020, 01:03
У такому випадку причина може бути як у магістралі та складових елементах ЦЗ, так і в самій помпі. Тут Ви мислите правильно. Я з таким стикався, однак у моєму випадку помпа вимикалася по таймінгу на відкриття, а закривала нормально. Вирішилося все заміною моторчика помпи (можна докупити окремо).
Шкода, я вже про всяк випадок загуглив помпу з білою кришкою за 80 злотих...

Завтра займуся, все ж таки -4С і темно. Пів атмосфери в мене є чим нагнати (насос для басейну). Посмикаю, позатикаю трубки для локалізації. В ютубі радять димогенератор - треба буде і це зробимо, селітра є, газету теж знайдемо ;)

Аватара пользователя
inZhir
Эксперт
Сообщения: 6431
Зарегистрирован: 14 ноя 2010, 17:50
Имя: Алексей
Авто: 230CE/2112
Откуда: Салтовка

W126 - починаємо з ЦЗ

#13 Сообщение inZhir » 04 янв 2020, 10:11

WildMike, хочется разобраться до конца.
Главный вопрос - в водительской двери (у этого 126-го) управляющий замок. Управляет каким образом, клапанами или электрикой? №10 на твоих схемах этож электроцепь? Тогда водительский замок - электропереключатель плюса на помпу.
Если так, то получается, что нет сигнала от замка водителя и травит замок багажника. А помпа скорее в норме. Да?

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16923
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

W126 - починаємо з ЦЗ

#14 Сообщение glinolub » 04 янв 2020, 17:55

Leffter писал(а):
03 янв 2020, 23:45


ИзображениеИзображение
(тут зверніть увагу на показометр рівня палива - показує що завгодно але не більше 1/3 баку...навіть коли туди налив 82л бенза).
Я обратил внимание, что на машине с пробегом до 50 000 км уже нет давления масла на холостых

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16923
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

W126 - починаємо з ЦЗ

#15 Сообщение glinolub » 04 янв 2020, 18:00

А сам замок водительской двери уже осматривали? Раз эта дверь крашена, значит ее могли разбирать. Никто не знает, насколько профессионально разбирали, иогли и сломать при разборке/сборке что-то. Особенно, если это произошло в те времена, когдп машине колхозили площадку для аккумулятора

Ответить

Вернуться в «Гараж, консультации специалистов | Garage»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 16 гостей