W126 - починаємо з ЦЗ

Обсуждение и решение технических проблем, связанных с эксплуатацией автомобиля.

Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik

Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Garison
Эксперт
Сообщения: 6681
Зарегистрирован: 04 янв 2010, 21:57
Имя: Олег
Авто: CL 500
Откуда: Мариуполь

W126 - починаємо з ЦЗ

#31 Сообщение Garison » 06 янв 2020, 15:34

Leffter писал(а):
04 янв 2020, 23:29
glinolub писал(а):
04 янв 2020, 17:55
Я обратил внимание, что на машине с пробегом до 50 000 км уже нет давления масла на холостых
Хм. Ви мене не лякайте, я і так боюся :)

Припустимо показометр показує правильно. Нижче 1,5 бара воно не падає ніколи (грубо - 1,5 атмосфери...хоча абсолютний тиск 2,5 атмосфери, якщо вже зовсім точно).На фото - показник після тривалої поїздки, коли масло прогрілося. До речі Shell 10W40, сподіваюся не підробне. Поки масло холодне - зашкалює на 3 барах. Так само і на холостих оборотах не нейтралі (коли ГТ маслає в холосту) - тиск вище 1,5 бара.

Зверну увагу на тиск масле додатково, дякую. Попрошу принаймні манометром поміряти.

UPD: На холостих, на гарячу я цеп ГРМ чую. Схоже на стандартну проблему М110 моторів із гідравлічним натягувачем.
Не хочу пугать или хвастать давлением,вот мой мотор-3,2л,температуры и пробег виден, масло 10W-40 Castrol:
F53A62DB-9112-4F0C-92F6-B7D86042D3E9.jpeg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#32 Сообщение Leffter » 06 янв 2020, 23:33

Yurik писал(а):
06 янв 2020, 12:24
https://www.lastvin.com/vin/zrL6K2OrjBLEqJpM5
От за це - дякую! В віні вказана шарабайка (себто радіо). Оскільки гарантія на радіо - червень 1983, значить так воно і є :)

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#33 Сообщение Leffter » 06 янв 2020, 23:39

Garison писал(а):
06 янв 2020, 15:34
Не хочу пугать или хвастать давлением,вот мой мотор-3,2л,температуры и пробег виден, масло 10W-40 Castrol:
Температури масла на приборці не видно (і це добре - це ж не WRX STI, ага). :)
Але з часів STI добре пам'ятаю, що температура води і температура масла - мало між собою пов'язані. Почитав що пишуть на бенцворлді - після тривалого підйому (Швейцарія) М110 мотор показує тиск менше одиниці. І це типу норма (хоча на мій смак яка це блін норма).
В будь-якому випадку дякую, буду уважно дивитися в цю сторону!

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#34 Сообщение Leffter » 07 янв 2020, 00:18

Повертаючись до головної теми топіка: таки запрацювало грубо кажучи після застосування силікону. Не найкраще рішення але хто мав справу із пневматикою різних калібрів - той зрозуміє :)
В моєму W126-му таки виявилася "однокнопочна" схема і помпа з чорною кришкою А 126 800 0348. Ось вона на фото:
ИзображениеИзображение
...під трьохпіновим роз'ємом схоже клапан:
ИзображениеИзображение

Замок в дверях лишень перекидає "+" на два проводи, жодної пневматики в ньому немає. Ну це і логічно адже якщо це керуючий механізм, то нащо туди виводити трубки... Відповідно прийняв рішення дверку не відкривати. Замість цього відкрив кришку на самій помпі. Там виявилося щось схоже на манометр + перемикач плюсу в одному флаконі. Не розбирався, попшикав, зібрав назад. Там аж один ущільнювач (кільце не трубці) виявилося в гарному стані. Ніяким чином на роботу помпи не вплинуло.

Вид зі сторони мотору:
ИзображениеИзображение

Кришка із "манометром" (сорі за якість):
ИзображениеИзображение

Доламати непрацюючу помпу - не страшно. Ще більше не працювати вона ж не зможе. Та й замінники вже про всяк випадок нагуглив, не дорого (пишуть, що підходять, ага). Відповідно зняв кришку, а там NPN транзистор, живий, не цікаво:
ИзображениеИзображение

А от далі - цілий електромотор із шарикопідшипником і КШМ. КШМ рухає поршньовий насос, навіть не мембрана і не пелюстковий, як на пізніших схемах із їх "сендвичем":

ИзображениеИзображение

От туди я силікону і налив. В циліндр а потім ще і в штуцер. Одразу не запрацювало. Запрацювало, коли судячи з устого мастило попало до клапанів чи пружин клапанів. І вони "відліпилися". Після цього помпа почала одразу вимикатися по набору вакууму. Після встановлення на машину - успіх закріпився, замки працюють майже ідеально. Майже - мабуть доведеться таки акуратно познімати карти чи спробувати якось напшикати мастило на тяги.

Отакий виявився не складний ремонт. Але треба ж чогось починати. Дуже дякую за допомогу всім не байдужим! Особливо WildMike за схему - дійсно проста як кут будинку.

ЗІ Розумію, що такий "ремонт" скоріш за все не на довго. Мастило збиратиме на себе абразив. Це ще один додатковий аргумент не кататися тепер по полях...
ЗЗІ Мопед не мій, вичитав: пневматична систем центральних замків на Мерседесах - ні що інше, як помста німців всім навколо за результати двох світових воєн (с)

Аватара пользователя
Tomahawk
Администратор Тех.Консультант
Сообщения: 14360
Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
Имя: Роман
Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
Тел.: +38O5O9596171
Откуда: Киев
Контактная информация:

W126 - починаємо з ЦЗ

#35 Сообщение Tomahawk » 07 янв 2020, 00:24

Leffter писал(а):
07 янв 2020, 00:18
ЗЗІ Мопед не мій, вичитав: пневматична систем центральних замків на Мерседесах - ні що інше, як помста німців всім навколо за результати двох світових воєн (с)
Видимо автор этих слов не знает о всех проблемах электрических замков. Пневматика - очень хорошее решение.

Аватара пользователя
Leffter
НовичОк
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
Имя: Kyrylo
Авто: W126.022
Тел.: 0503577569
Откуда: Kyiv

W126 - починаємо з ЦЗ

#36 Сообщение Leffter » 11 янв 2020, 16:54

UPD: Ремонт виявився так собі. Вже через два дні закриття/відкриття стали займати все більше часу. І врешті помпа не спромоглася відкрити двері, вимкнулася по таймауту.

За дешевокупив помпу 0008000348 (https://allegator.com.ua/itm/8434896835). Такі ставили на W124 і ниби на пізні W126. Стала майже як рідна - роз'єм підійшов, тиск теж. Майже як рідна - ця ширша, тому "шубу з піни" ставити не став. Бачу в цьому мінус в тому, що буде її більше чутно. Але з рештою все одно менше, ніж рідну в піні.

Рідна помпа при подачі живлення одразу намагалася качати. Себто набирати розрядження чи тиск відповідно до положення ключа. Ця - ні, поки перемикання "+" (водійським замком) не відбудеться нічого не качає. Рідну помпу спробую розібрати, поремонтувати витік.

Ответить

Вернуться в «Гараж, консультации специалистов | Garage»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 14 гостей