Не хочу пугать или хвастать давлением,вот мой мотор-3,2л,температуры и пробег виден, масло 10W-40 Castrol:Leffter писал(а): ↑04 янв 2020, 23:29Хм. Ви мене не лякайте, я і так боюсяglinolub писал(а): ↑04 янв 2020, 17:55Я обратил внимание, что на машине с пробегом до 50 000 км уже нет давления масла на холостых
Припустимо показометр показує правильно. Нижче 1,5 бара воно не падає ніколи (грубо - 1,5 атмосфери...хоча абсолютний тиск 2,5 атмосфери, якщо вже зовсім точно).На фото - показник після тривалої поїздки, коли масло прогрілося. До речі Shell 10W40, сподіваюся не підробне. Поки масло холодне - зашкалює на 3 барах. Так само і на холостих оборотах не нейтралі (коли ГТ маслає в холосту) - тиск вище 1,5 бара.
Зверну увагу на тиск масле додатково, дякую. Попрошу принаймні манометром поміряти.
UPD: На холостих, на гарячу я цеп ГРМ чую. Схоже на стандартну проблему М110 моторів із гідравлічним натягувачем.
W126 - починаємо з ЦЗ
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
- Garison
- Эксперт
- Сообщения: 6681
- Зарегистрирован: 04 янв 2010, 21:57
- Имя: Олег
- Авто: CL 500
- Откуда: Мариуполь
W126 - починаємо з ЦЗ
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Leffter
- НовичОк
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
- Имя: Kyrylo
- Авто: W126.022
- Тел.: 0503577569
- Откуда: Kyiv
W126 - починаємо з ЦЗ
От за це - дякую! В віні вказана шарабайка (себто радіо). Оскільки гарантія на радіо - червень 1983, значить так воно і є
- Leffter
- НовичОк
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
- Имя: Kyrylo
- Авто: W126.022
- Тел.: 0503577569
- Откуда: Kyiv
W126 - починаємо з ЦЗ
Температури масла на приборці не видно (і це добре - це ж не WRX STI, ага).
Але з часів STI добре пам'ятаю, що температура води і температура масла - мало між собою пов'язані. Почитав що пишуть на бенцворлді - після тривалого підйому (Швейцарія) М110 мотор показує тиск менше одиниці. І це типу норма (хоча на мій смак яка це блін норма).
В будь-якому випадку дякую, буду уважно дивитися в цю сторону!
- Leffter
- НовичОк
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
- Имя: Kyrylo
- Авто: W126.022
- Тел.: 0503577569
- Откуда: Kyiv
W126 - починаємо з ЦЗ
Повертаючись до головної теми топіка: таки запрацювало грубо кажучи після застосування силікону. Не найкраще рішення але хто мав справу із пневматикою різних калібрів - той зрозуміє
В моєму W126-му таки виявилася "однокнопочна" схема і помпа з чорною кришкою А 126 800 0348. Ось вона на фото:
...під трьохпіновим роз'ємом схоже клапан:
Замок в дверях лишень перекидає "+" на два проводи, жодної пневматики в ньому немає. Ну це і логічно адже якщо це керуючий механізм, то нащо туди виводити трубки... Відповідно прийняв рішення дверку не відкривати. Замість цього відкрив кришку на самій помпі. Там виявилося щось схоже на манометр + перемикач плюсу в одному флаконі. Не розбирався, попшикав, зібрав назад. Там аж один ущільнювач (кільце не трубці) виявилося в гарному стані. Ніяким чином на роботу помпи не вплинуло.
Вид зі сторони мотору:
Кришка із "манометром" (сорі за якість):
Доламати непрацюючу помпу - не страшно. Ще більше не працювати вона ж не зможе. Та й замінники вже про всяк випадок нагуглив, не дорого (пишуть, що підходять, ага). Відповідно зняв кришку, а там NPN транзистор, живий, не цікаво:
А от далі - цілий електромотор із шарикопідшипником і КШМ. КШМ рухає поршньовий насос, навіть не мембрана і не пелюстковий, як на пізніших схемах із їх "сендвичем":
От туди я силікону і налив. В циліндр а потім ще і в штуцер. Одразу не запрацювало. Запрацювало, коли судячи з устого мастило попало до клапанів чи пружин клапанів. І вони "відліпилися". Після цього помпа почала одразу вимикатися по набору вакууму. Після встановлення на машину - успіх закріпився, замки працюють майже ідеально. Майже - мабуть доведеться таки акуратно познімати карти чи спробувати якось напшикати мастило на тяги.
Отакий виявився не складний ремонт. Але треба ж чогось починати. Дуже дякую за допомогу всім не байдужим! Особливо WildMike за схему - дійсно проста як кут будинку.
ЗІ Розумію, що такий "ремонт" скоріш за все не на довго. Мастило збиратиме на себе абразив. Це ще один додатковий аргумент не кататися тепер по полях...
ЗЗІ Мопед не мій, вичитав: пневматична систем центральних замків на Мерседесах - ні що інше, як помста німців всім навколо за результати двох світових воєн (с)
В моєму W126-му таки виявилася "однокнопочна" схема і помпа з чорною кришкою А 126 800 0348. Ось вона на фото:
...під трьохпіновим роз'ємом схоже клапан:
Замок в дверях лишень перекидає "+" на два проводи, жодної пневматики в ньому немає. Ну це і логічно адже якщо це керуючий механізм, то нащо туди виводити трубки... Відповідно прийняв рішення дверку не відкривати. Замість цього відкрив кришку на самій помпі. Там виявилося щось схоже на манометр + перемикач плюсу в одному флаконі. Не розбирався, попшикав, зібрав назад. Там аж один ущільнювач (кільце не трубці) виявилося в гарному стані. Ніяким чином на роботу помпи не вплинуло.
Вид зі сторони мотору:
Кришка із "манометром" (сорі за якість):
Доламати непрацюючу помпу - не страшно. Ще більше не працювати вона ж не зможе. Та й замінники вже про всяк випадок нагуглив, не дорого (пишуть, що підходять, ага). Відповідно зняв кришку, а там NPN транзистор, живий, не цікаво:
А от далі - цілий електромотор із шарикопідшипником і КШМ. КШМ рухає поршньовий насос, навіть не мембрана і не пелюстковий, як на пізніших схемах із їх "сендвичем":
От туди я силікону і налив. В циліндр а потім ще і в штуцер. Одразу не запрацювало. Запрацювало, коли судячи з устого мастило попало до клапанів чи пружин клапанів. І вони "відліпилися". Після цього помпа почала одразу вимикатися по набору вакууму. Після встановлення на машину - успіх закріпився, замки працюють майже ідеально. Майже - мабуть доведеться таки акуратно познімати карти чи спробувати якось напшикати мастило на тяги.
Отакий виявився не складний ремонт. Але треба ж чогось починати. Дуже дякую за допомогу всім не байдужим! Особливо WildMike за схему - дійсно проста як кут будинку.
ЗІ Розумію, що такий "ремонт" скоріш за все не на довго. Мастило збиратиме на себе абразив. Це ще один додатковий аргумент не кататися тепер по полях...
ЗЗІ Мопед не мій, вичитав: пневматична систем центральних замків на Мерседесах - ні що інше, як помста німців всім навколо за результати двох світових воєн (с)
- Tomahawk
- Администратор Тех.Консультант
- Сообщения: 14360
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
- Имя: Роман
- Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
- Тел.: +38O5O9596171
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
W126 - починаємо з ЦЗ
Видимо автор этих слов не знает о всех проблемах электрических замков. Пневматика - очень хорошее решение.
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
- Leffter
- НовичОк
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 01 дек 2019, 11:04
- Имя: Kyrylo
- Авто: W126.022
- Тел.: 0503577569
- Откуда: Kyiv
W126 - починаємо з ЦЗ
UPD: Ремонт виявився так собі. Вже через два дні закриття/відкриття стали займати все більше часу. І врешті помпа не спромоглася відкрити двері, вимкнулася по таймауту.
За дешевокупив помпу 0008000348 (https://allegator.com.ua/itm/8434896835). Такі ставили на W124 і ниби на пізні W126. Стала майже як рідна - роз'єм підійшов, тиск теж. Майже як рідна - ця ширша, тому "шубу з піни" ставити не став. Бачу в цьому мінус в тому, що буде її більше чутно. Але з рештою все одно менше, ніж рідну в піні.
Рідна помпа при подачі живлення одразу намагалася качати. Себто набирати розрядження чи тиск відповідно до положення ключа. Ця - ні, поки перемикання "+" (водійським замком) не відбудеться нічого не качає. Рідну помпу спробую розібрати, поремонтувати витік.
За дешевокупив помпу 0008000348 (https://allegator.com.ua/itm/8434896835). Такі ставили на W124 і ниби на пізні W126. Стала майже як рідна - роз'єм підійшов, тиск теж. Майже як рідна - ця ширша, тому "шубу з піни" ставити не став. Бачу в цьому мінус в тому, що буде її більше чутно. Але з рештою все одно менше, ніж рідну в піні.
Рідна помпа при подачі живлення одразу намагалася качати. Себто набирати розрядження чи тиск відповідно до положення ключа. Ця - ні, поки перемикання "+" (водійським замком) не відбудеться нічого не качає. Рідну помпу спробую розібрати, поремонтувати витік.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 14 гостей