Робота гідропідвіски w124
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
Робота гідропідвіски w124
Всім привіт
Як багато хто знає, я став власником 124 універсалу, в якому не працює система гідровідвіски.(двигун 602)
Wdb1241881f266597
Прошу допомоги в одноклубників. Питань багато. Постараюсь описати все детально, а він знаючих людей прошу пояснити де я помиляюсь, ну і допомогти
І так, була проблема в насосі гідропідсилювача, він тік. Поміняв - тиск дає, не гудить.
Далі кран - перевірив, мені здається він не працює. Кран зняв, компресором подаю тиск замість магістралі з бачка. Кручу тягу регулювання кліренса вгору(накачую підвіску типу) - він скидає тиск в груші(повітря). Але коли пробую опускати то він не спускає тиск з груш в систему. Таке враження що працює тільки в одну сторону.
Такий тест адекватний? якщо ні, тоді як правильно перевірити роботу крана, якщо він знятий? (якщо наприклад буду братий новий на розборці)
Груші(ті що гідроакумулятори). Маю їх 4 штуки. Читав, що треба пробувати чи вони пружинять. Запхав всередину штирь, продавити трохи можу. Але читав, що 23 атмосфери має бути, тому як на мене вони за надто мягкі. Як можна перевірити груші? Чи можливо це зробити без встановлення, манометром чи ще якось?
Стійки. Стійки здається ок, тут впринципі все просто. Питання по шарових. Я пробую на знятій стійці - вона не стукає, але не дуже туго рухається. Але я чув(читав) що вона повинна бути дуже-дуже тугою, тоді вона не стукає. Так чи це? як правильно перевірити шарові?
Магістралі. Так як до мене там давно нікого не було, то гайки на магістралях трохи закисли. Як їздять замінники? тому що дивився що оригінал шланга 100 баксів... І матеріал в них такий ніби вони пластикові. Короче, хто що може порадити якщо не вийде поставити їх назад.
Далі виникло питання запуску системи. На авто стоїть ASD. Я так розумію воно в системі гідропідвіски. Тут 2 питання.
1. Щоб прокачати систему ASD треба зробити наступні кроки:
- підвісити задні колеса
- Запустити мотор і включити драйв
- Відкрутити штуцер прокачки на редукторі і чекати поки вийде повітря
- Коли почне виливатись тільки масло тоді закрутити штуцер, заглушити мотор
- Прокачку завершено.
Все вірно? Чи я десь помилився?
2. Як прокачати систему гідропідвіски? Я читав що наступним чином:
- Машина на колесах.
- Завів мотор
- порухав тягою на крані вгору вниз 2-3 рази
- відкрутив штуцер прокачки на крані, спустив повітря. закрутив штуцер
- порухав тягою знову вгору вниз декілька разів та спустив повітря
- повтори таке декілька разів
- система прокачан
- долив масло до рівня в бачок
Все вірно?
Чи десь щось не так?
Я вже перечитав все що знайшов, але в мануалах німецьких написано паралельно для 201 кузова, та і для різних моторів. І там якось не дуже доступно(принаймні для мене).
Тому якщо ви можете допомогти мені з цим, буду радий
Як багато хто знає, я став власником 124 універсалу, в якому не працює система гідровідвіски.(двигун 602)
Wdb1241881f266597
Прошу допомоги в одноклубників. Питань багато. Постараюсь описати все детально, а він знаючих людей прошу пояснити де я помиляюсь, ну і допомогти
І так, була проблема в насосі гідропідсилювача, він тік. Поміняв - тиск дає, не гудить.
Далі кран - перевірив, мені здається він не працює. Кран зняв, компресором подаю тиск замість магістралі з бачка. Кручу тягу регулювання кліренса вгору(накачую підвіску типу) - він скидає тиск в груші(повітря). Але коли пробую опускати то він не спускає тиск з груш в систему. Таке враження що працює тільки в одну сторону.
Такий тест адекватний? якщо ні, тоді як правильно перевірити роботу крана, якщо він знятий? (якщо наприклад буду братий новий на розборці)
Груші(ті що гідроакумулятори). Маю їх 4 штуки. Читав, що треба пробувати чи вони пружинять. Запхав всередину штирь, продавити трохи можу. Але читав, що 23 атмосфери має бути, тому як на мене вони за надто мягкі. Як можна перевірити груші? Чи можливо це зробити без встановлення, манометром чи ще якось?
Стійки. Стійки здається ок, тут впринципі все просто. Питання по шарових. Я пробую на знятій стійці - вона не стукає, але не дуже туго рухається. Але я чув(читав) що вона повинна бути дуже-дуже тугою, тоді вона не стукає. Так чи це? як правильно перевірити шарові?
Магістралі. Так як до мене там давно нікого не було, то гайки на магістралях трохи закисли. Як їздять замінники? тому що дивився що оригінал шланга 100 баксів... І матеріал в них такий ніби вони пластикові. Короче, хто що може порадити якщо не вийде поставити їх назад.
Далі виникло питання запуску системи. На авто стоїть ASD. Я так розумію воно в системі гідропідвіски. Тут 2 питання.
1. Щоб прокачати систему ASD треба зробити наступні кроки:
- підвісити задні колеса
- Запустити мотор і включити драйв
- Відкрутити штуцер прокачки на редукторі і чекати поки вийде повітря
- Коли почне виливатись тільки масло тоді закрутити штуцер, заглушити мотор
- Прокачку завершено.
Все вірно? Чи я десь помилився?
2. Як прокачати систему гідропідвіски? Я читав що наступним чином:
- Машина на колесах.
- Завів мотор
- порухав тягою на крані вгору вниз 2-3 рази
- відкрутив штуцер прокачки на крані, спустив повітря. закрутив штуцер
- порухав тягою знову вгору вниз декілька разів та спустив повітря
- повтори таке декілька разів
- система прокачан
- долив масло до рівня в бачок
Все вірно?
Чи десь щось не так?
Я вже перечитав все що знайшов, але в мануалах німецьких написано паралельно для 201 кузова, та і для різних моторів. І там якось не дуже доступно(принаймні для мене).
Тому якщо ви можете допомогти мені з цим, буду радий
- lesha
- Эксперт
- Сообщения: 1556
- Зарегистрирован: 28 май 2010, 21:23
- Имя: Алексей
- Авто: S124
- Откуда: Киев
Робота гідропідвіски w124
Про прокачку ASD - нужно снять реле ASD и поставить перемычку между 8-м и 10-м контактами, для принудительного включения системы. Только потом начинать прокачку.
- Tomahawk
- Администратор Тех.Консультант
- Сообщения: 14360
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
- Имя: Роман
- Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
- Тел.: +38O5O9596171
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Робота гідропідвіски w124
Абсолютно не нужно это делать если сделать так как написал ТС
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
- lesha
- Эксперт
- Сообщения: 1556
- Зарегистрирован: 28 май 2010, 21:23
- Имя: Алексей
- Авто: S124
- Откуда: Киев
Робота гідропідвіски w124
Ну не знаю, именно так ты делал много лет назад, когда при очередном визите к тебе ты меня спросил: " А ASD работает? "... А я ответил: " А что это? "... У меня ещё оказалась залепленной герметиком трубка с аккумулятора давления ( или как её там ) ...
- Tomahawk
- Администратор Тех.Консультант
- Сообщения: 14360
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
- Имя: Роман
- Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
- Тел.: +38O5O9596171
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Робота гідропідвіски w124
И ещё это можно сделать десятком способов
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
- lesha
- Эксперт
- Сообщения: 1556
- Зарегистрирован: 28 май 2010, 21:23
- Имя: Алексей
- Авто: S124
- Откуда: Киев
Робота гідропідвіски w124
Помню тогда я был в шоке, от того что я узнал... А в следующий раз ты спросил про круиз!Tomahawk писал(а): ↑04 окт 2019, 09:58И ещё это можно сделать десятком способов
- Tomahawk
- Администратор Тех.Консультант
- Сообщения: 14360
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
- Имя: Роман
- Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
- Тел.: +38O5O9596171
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Робота гідропідвіски w124
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
W208 2.0K '2001
СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Вироби з деревини. Майстерня "Затишок Оселі"
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 21 гость