w124 Глохнет.
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
- Shkarovskiy1996
- НовичОк
- Сообщения: 17
- Зарегистрирован: 04 фев 2016, 01:02
- Имя: Алексей
- Авто: W124 e300 4matic
- Откуда: Одесса
w124 Глохнет.
w124 300e 4matic 1989 m103 VIN WDB1242301B121342
Добрый день, недавно столкнулся с проблемой, суть ее в том что, авто очень часто глохнет. Случается это при запуске на холодную (заводиться но если не давить газ глохнет моментально, раз 10-15 заведешь и перестает, потом в ходе езды случается то что обороты падают и опять такая же ситуация,вообще что бы не глохла и как-то ехала приходиться постоянно держать газ немного) может кто то сталкивался с данной проблемой? подскажите пожалуйста, буду очень благодарен, заранее спасибо.
Добрый день, недавно столкнулся с проблемой, суть ее в том что, авто очень часто глохнет. Случается это при запуске на холодную (заводиться но если не давить газ глохнет моментально, раз 10-15 заведешь и перестает, потом в ходе езды случается то что обороты падают и опять такая же ситуация,вообще что бы не глохла и как-то ехала приходиться постоянно держать газ немного) может кто то сталкивался с данной проблемой? подскажите пожалуйста, буду очень благодарен, заранее спасибо.
Последний раз редактировалось Shkarovskiy1996 15 фев 2018, 15:43, всего редактировалось 1 раз.
- Valdemar
- Эксперт
- Сообщения: 9914
- Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
- Имя: Владимир
- Авто: w204c250cdi4matik`12
- Откуда: Киев
w124 Глохнет.
на этих движках сначала надо поменять ВВ часть, форсунки, датчики на новые, настроить КЕ, и только потом если будут проблемы искать их решение
а пока начните с проверки бензонасосов и их обратных клапанов, а так же проверьте герметичность патрубков возле инжектора.
а пока начните с проверки бензонасосов и их обратных клапанов, а так же проверьте герметичность патрубков возле инжектора.
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
- Shkarovskiy1996
- НовичОк
- Сообщения: 17
- Зарегистрирован: 04 фев 2016, 01:02
- Имя: Алексей
- Авто: W124 e300 4matic
- Откуда: Одесса
w124 Глохнет.
Valdemar, спасибо, будем заниматься.
- sergey2
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 25 июл 2011, 00:49
- Имя: Сергей
- Авто: Без коня.
- Тел.: 0677357513
- Откуда: г.Тернополь
w124 Глохнет.
В КЕ лазить в самую последнюю очередь, это практически неубиваемая система, если с остальным всё в норме, проверить компрессию, всё что выше написали, сменить топливный фильтр, у нас КЕ практически никто нормально не обслуживает, есть один два мастера, так что, лучше проверить сам двигатель и тд, чем безсмысленно посбивать настройки КЕ и это будет напрасно.
Круглосуточная помощь в дороге по г. Тернополь и области, 06773575 один три.
- janikvovan
- Эксперт
- Сообщения: 3376
- Зарегистрирован: 16 авг 2012, 22:20
- Имя: владимир
- Авто: Volvo S60 2,4 бензин
- Откуда: Deutschland
w124 Глохнет.
Реле перегрузки пропаяй.лампа АБС не не горит ли?Shkarovskiy1996 писал(а): ↑15 фев 2018, 15:38w124 300e 4matic 1989 m103 VIN WDB1242301B121342
Добрый день, недавно столкнулся с проблемой, суть ее в том что, авто очень часто глохнет. Случается это при запуске на холодную (заводиться но если не давить газ глохнет моментально, раз 10-15 заведешь и перестает, потом в ходе езды случается то что обороты падают и опять такая же ситуация,вообще что бы не глохла и как-то ехала приходиться постоянно держать газ немного) может кто то сталкивался с данной проблемой? подскажите пожалуйста, буду очень благодарен, заранее спасибо.
- Shkarovskiy1996
- НовичОк
- Сообщения: 17
- Зарегистрирован: 04 фев 2016, 01:02
- Имя: Алексей
- Авто: W124 e300 4matic
- Откуда: Одесса
w124 Глохнет.
janikvovan, да, постоянно может выскочить на ровном месте, думал что это не относиться к двигателю.
- janikvovan
- Эксперт
- Сообщения: 3376
- Зарегистрирован: 16 авг 2012, 22:20
- Имя: владимир
- Авто: Volvo S60 2,4 бензин
- Откуда: Deutschland
w124 Глохнет.
это первый признак неисправности реле перегрузки,поэтому у тебя нет питания на ЭБУ КЕ,нет обогащения и ид.Пропаяй реле или замени на заведомо рабочее.Shkarovskiy1996 писал(а): ↑15 фев 2018, 23:36janikvovan, да, постоянно может выскочить на ровном месте, думал что это не относиться к двигателю.
w124 Глохнет.
Какой то датчик температуры косячит, как по мне.
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
- janikvovan
- Эксперт
- Сообщения: 3376
- Зарегистрирован: 16 авг 2012, 22:20
- Имя: владимир
- Авто: Volvo S60 2,4 бензин
- Откуда: Deutschland
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
w124 Глохнет.
Це проблема складна і єдиного правильного алгоритму її усунення не існує.
При виборі стратегії ремонту дуже багато залежить від того, за яких точно умов машина глохне (при ХХ, на холодну/гарячу, під час прискорення і тд і тп), однозначно встановити які іноді дуже складно.
Мерседес сам пропонує декілька послідовних алгоритмів почергової перевірки окремих систем і елементів, дотримання яких не у всіх випадках давало позитивний результат.
Ось, для прикладу, послідовність перевірки/ремонту, коли мотор глохне під час руху: Пуктом першим, у будь якому випадку, є перевірка місць крімлення "маси" до кузова, які можуть вкриватися корозією й машина "губить масу".
Свого часу я пройшов по цьому списку майже все. Машина стала заводитися добре після прочистки місць з"єднання маси з кузовом, однак перестала глохнути на ходу лише після заміни блока управління двигуном. З того часу за 4 роки не глохла жодного разу (М103). При встановленні старого блока, проблема повертається.
Окрім того, варто звернути увагу на реле бензонасоса, перегрузки і на щільність штекерних роз"ємів, які мають стосунок до паливної системи, а також датчика темпратури двигуна.
Якщо, окрім цієї проблеми (яка виникає спорадично), КЕ працює рівно, то ІМХО механічних проблем з КЕ немає і треба дивитися в сторону електрики.
При виборі стратегії ремонту дуже багато залежить від того, за яких точно умов машина глохне (при ХХ, на холодну/гарячу, під час прискорення і тд і тп), однозначно встановити які іноді дуже складно.
Мерседес сам пропонує декілька послідовних алгоритмів почергової перевірки окремих систем і елементів, дотримання яких не у всіх випадках давало позитивний результат.
Ось, для прикладу, послідовність перевірки/ремонту, коли мотор глохне під час руху: Пуктом першим, у будь якому випадку, є перевірка місць крімлення "маси" до кузова, які можуть вкриватися корозією й машина "губить масу".
Свого часу я пройшов по цьому списку майже все. Машина стала заводитися добре після прочистки місць з"єднання маси з кузовом, однак перестала глохнути на ходу лише після заміни блока управління двигуном. З того часу за 4 роки не глохла жодного разу (М103). При встановленні старого блока, проблема повертається.
Окрім того, варто звернути увагу на реле бензонасоса, перегрузки і на щільність штекерних роз"ємів, які мають стосунок до паливної системи, а також датчика темпратури двигуна.
Якщо, окрім цієї проблеми (яка виникає спорадично), КЕ працює рівно, то ІМХО механічних проблем з КЕ немає і треба дивитися в сторону електрики.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось WildMike 21 фев 2018, 21:14, всего редактировалось 1 раз.
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
w124 Глохнет.
З"явилося трохи часу, тому на скору руку переклав.
Сильно "не копайте" за неповну дстовірність технічній термінології.
Може все ж комусь знадобиться для орієнтації:
Причина/шлях усунення
1. Поганий контакт або корозія маси на впускному колекторі/або стакані. Відкрутіть, очистіть і закріпіть кабель.
2. Відсутній сигнал швидкості на блоці керування KE (двигун 103, PIN 6, двигун 104 PIN 29). За допомогою зверніться до Діагностичної книги або інструкцій з ремонту.
3. Тип 124. Поганий контакт у роз’ємі X36 або надто широке гніздо. За необхідності звузьте роз’єм.
4. Переривання в 1-контактному штекері Датчика температури охолоджувальної рідини (холодна пайка). Мотор 102, 103 до 9/89, мотор 116, 117 до 9/87. Замініть штекер.
5. Якщо напруга від акумулятора присутня на PIN-вході 16 блоку управління KE (тільки тип 124 з МКП), від’єднайте фіолетовий провід від роз’єму X26 та підключіть до маси.
6. Контакт холостого ходу або мікроперемикач відключення тяги в позиції ХХ тимчасово не закриваються. Налаштуйте тяги регулювання двигуна.
7. Розширені роз’ми у 4-контактному штекері датчика температури охолоджувальної рідини. При необхідності звузьте гнізда і, якщо необхідно, замініть штекер.
8. Надто широкі гнізда 15, 30, 31 або 87 роз’єму реле захисту від перенапруги. Звузьте роз’єми.
9. Виміряйте опір датчика витрати повітря між PIN 1 і 2. Коли плунжер закритий, R = від 1 до 2 kΩ, при відхиленні (відкритті) опір повинен постійно збільшуватися, без стрибків R> 2kΩ. Якщо відбувається інакше - замініть витратомір повітря.
10. Якщо при легкому постукуванні по реле бензонасоса двигун глохне, замініть реле.
11. Перевірте 4 мм гніздо датчика положення колінчастого валу, за необхідності звузьте роз’єм.
12. Якщо при легкому постукуванні по блоці керування КЕ двигун або збільшує оберти або глохне замініть блок керування КЕ.
13. Порухайте проводку від датчика положення колінчастого валу до EZL. Якщо двигун заглохне, замініть датчик положення колінчастого валу.
14. Перевірити електрогідравлічний датчик, при необхідності замінити.
15. Перевірте пусковий та вимикач світла заднього ходу. Внутрішній опір при перемикачі селектора АКП в положенні «D» R> 20kΩ.
Сильно "не копайте" за неповну дстовірність технічній термінології.
Може все ж комусь знадобиться для орієнтації:
Причина/шлях усунення
1. Поганий контакт або корозія маси на впускному колекторі/або стакані. Відкрутіть, очистіть і закріпіть кабель.
2. Відсутній сигнал швидкості на блоці керування KE (двигун 103, PIN 6, двигун 104 PIN 29). За допомогою зверніться до Діагностичної книги або інструкцій з ремонту.
3. Тип 124. Поганий контакт у роз’ємі X36 або надто широке гніздо. За необхідності звузьте роз’єм.
4. Переривання в 1-контактному штекері Датчика температури охолоджувальної рідини (холодна пайка). Мотор 102, 103 до 9/89, мотор 116, 117 до 9/87. Замініть штекер.
5. Якщо напруга від акумулятора присутня на PIN-вході 16 блоку управління KE (тільки тип 124 з МКП), від’єднайте фіолетовий провід від роз’єму X26 та підключіть до маси.
6. Контакт холостого ходу або мікроперемикач відключення тяги в позиції ХХ тимчасово не закриваються. Налаштуйте тяги регулювання двигуна.
7. Розширені роз’ми у 4-контактному штекері датчика температури охолоджувальної рідини. При необхідності звузьте гнізда і, якщо необхідно, замініть штекер.
8. Надто широкі гнізда 15, 30, 31 або 87 роз’єму реле захисту від перенапруги. Звузьте роз’єми.
9. Виміряйте опір датчика витрати повітря між PIN 1 і 2. Коли плунжер закритий, R = від 1 до 2 kΩ, при відхиленні (відкритті) опір повинен постійно збільшуватися, без стрибків R> 2kΩ. Якщо відбувається інакше - замініть витратомір повітря.
10. Якщо при легкому постукуванні по реле бензонасоса двигун глохне, замініть реле.
11. Перевірте 4 мм гніздо датчика положення колінчастого валу, за необхідності звузьте роз’єм.
12. Якщо при легкому постукуванні по блоці керування КЕ двигун або збільшує оберти або глохне замініть блок керування КЕ.
13. Порухайте проводку від датчика положення колінчастого валу до EZL. Якщо двигун заглохне, замініть датчик положення колінчастого валу.
14. Перевірити електрогідравлічний датчик, при необхідності замінити.
15. Перевірте пусковий та вимикач світла заднього ходу. Внутрішній опір при перемикачі селектора АКП в положенні «D» R> 20kΩ.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 21 гость