Помогите пожалуйста с выбором W123/W126
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
Правила форума
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
При создание темы, о проблеме с ремонтом вашего автомобиля, необходимо обязательно указать VIN код автомобиля из вашего техпаспорта. Например, WDB1240791F281400
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Помогите пожалуйста с выбором W123
На яку б/в машину не потрібно витрачати гроші?
Навіть на 10-річне авто після купівлі потрібно витратити 1-2куо.
А ми розмовляємо за авто старше за Христа і з невідомим пробігом.
Назвіть мені харизматичне авто за 3-4куо, у яке не потрібно вкладати гроші.
Якщо лише переносити п'яту точку з пункта А до пункту Б, то звичайно вистачить і ланоса і жигуля.
Але вони теж не ламаються лише коли стоять у гаражі.
До речі деякі запчастини на 30-річне Пежо дешевші за вазовські, але Пежо 405 набагато більша в салоні за будь який ВАЗ.
Навіть на 10-річне авто після купівлі потрібно витратити 1-2куо.
А ми розмовляємо за авто старше за Христа і з невідомим пробігом.
Назвіть мені харизматичне авто за 3-4куо, у яке не потрібно вкладати гроші.
Якщо лише переносити п'яту точку з пункта А до пункту Б, то звичайно вистачить і ланоса і жигуля.
Але вони теж не ламаються лише коли стоять у гаражі.
До речі деякі запчастини на 30-річне Пежо дешевші за вазовські, але Пежо 405 набагато більша в салоні за будь який ВАЗ.
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
Помогите пожалуйста с выбором W123
Свій 126-й седан купляв виключно для того, щоб відкапіталити (не плутати з реставрацією) і їздити кожен день, що і роблю з 2012 р. ІМХО, 123-й і 126-й належать до невеликого числа старих іномарок, які можна відносно легко використовувати для щоденного пересування.
Проблеми можуть з"являтися, в основному, когнітивного характеру: якщо машина подобається, починаєш до неї "прикипати" й інвестувати, ганятися за різними дрібничками (типу реставрації дерева, нового хрому тощо).
У підсумку, коли вона вже фактично зроблена і можна її юзати кожен день - стає шкода. Тому починаєш переконувати себе, що така машина "не на кожен день".
Якщо все ж таки є розуміння, що саме твій екземпляр далеко не колекційний, ти його ремонтував саме для того, щоб вона їздила - сміливо користуєшся й отримуєш насолоду.
Але... тут може статися когнітивний дисонанс номер 2: їздиш собі, паркуєшся, оглядаєшся на неї, любуєшся. Раптом зустрічаєш старих знайомих на якійсь (відносно) новій і престижній іномарці. А ти... сідаєш у свій чудовий 123-й чи 126-й Мерс. У такі моменти у свідомість кожного власника автокласики може закрастися підступний сумнів: та нє, може все ж таки придбати собі щось свіжіше?
Тому, ІМХО, для того, щоб їздити на старій машині кожен день, треба по-перше, бути любителем старих авто і, по-друге, повинна подобатися саме ТА модель. В іншому випадку, великого смислу в щоденному пересуванні на 30-40-літній машині особисто для себе не бачу.
-
- НовичОк
- Сообщения: 77
- Зарегистрирован: 15 янв 2018, 09:59
- Имя: Роман
- Авто: w126
- Тел.: 0934095756
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
Помогите пожалуйста с выбором W123
ретро! МОЙ СТИЛЬ! обожаю старье в орыгынале ))), по этому и мот не кавасеки, а ижак 59 г.в. ...
и от 126 кайфую, и нравится именно этот авто, но все время пугает буква S в названии, кажется, что запчасти и вообще все движения с этим авто будут просто как сокровищница скруджа! по этому и был склонен к 123. Но вот ведь беда - хочется ездить на том, что хочется!
и от 126 кайфую, и нравится именно этот авто, но все время пугает буква S в названии, кажется, что запчасти и вообще все движения с этим авто будут просто как сокровищница скруджа! по этому и был склонен к 123. Но вот ведь беда - хочется ездить на том, что хочется!
-
- НовичОк
- Сообщения: 77
- Зарегистрирован: 15 янв 2018, 09:59
- Имя: Роман
- Авто: w126
- Тел.: 0934095756
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
Помогите пожалуйста с выбором W123
а какие двигателя и коробки надежные у 126. из дизельных! Страшна ли АКПП, или турбина?!
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8037
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
Помогите пожалуйста с выбором W123
А у них кажись только 617й был дизель и всё.
А Ивана машина с 606м он намного лучше чем 617й
А Ивана машина с 606м он намного лучше чем 617й
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16924
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
Помогите пожалуйста с выбором W123
Дизельные W126 выпускались только для американского рынка, и то вынужденно
здесь можно всьретить или очень редкого "американца", или свапнутый уже местными умельцами.
Надежным будет тот, которому меньше в жизни досталось
здесь можно всьретить или очень редкого "американца", или свапнутый уже местными умельцами.
Надежным будет тот, которому меньше в жизни досталось
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
Помогите пожалуйста с выбором W123
Якщо відповісти просто - надійні вони усі (раз доїхали до наших днів)
Біда в іншому - Ви приглядаєте собі машину, якій у кращому випадку буде 27 років, у гіршому - майже 40, якщо йдеться про 126 кузов. Ну що тут можна писати про надійність, чи якої надійності очікувати?
Люди їх приганяли і їздили. Ніхто не купляв Мерс за ціною квартири, щоб поставити його в гараж і витягнути через 30 років й продати. Тому з гаража "дідуся" такої машини не купиш.
Коли я шукав собі 126 седан - відкрив парадоксальий факт: незалежно від того, чи авто на той час цінили 4-5К, чи 7-8К, загальний стан їх усіх був приблизно однаковий. Всі без винятку потребували (часткової) поварки, фарбування, ремонту ходової, доукомплектування елементів інтер"єру тощо.
Тому, ІМХО, треба шукати найменш "убитий" екземпляр за найменшу з реалістичних ціну на ринку.
Так чи інакше, робити його треба буде всього і комплексно. У житті все може трапитися, але варіант, коли хтось премонтував ходову, кузов, салон і раптом з об"єктивних причин продає - буває вельми рідко
Проблема знайти добрий оригінальний екземпляр. Як уже писали, - наші люди їх свапили дизелями, ІМХО, не в останню чергу через брак знань щодо обслуговування систем КЕ й можливість дешеше заправляти.
На жаль, більшість з таких авто до оригіналу уже не повернеш (якщо не розглядати варіант купівлі комплектного оригінального донора), через пообрубувану підкапотну проводку, викинуті кондиціонери, різні електронні блоки управління системами бензинового двигуна і тд.
Найреалістичніше у нас знайти седан з моторами М110 (дорестайл) та М103 (рестайл). Німці вважають М110 одним з найкращих і найвитриваліших рядних шестициліндрових моторів, які створив Мерседес. Хоча на цьому форумі зустрічав критичні до такого мотора думки. Коментувати їх не буду, бо машин з М110 не мав. Загалом же, у 126-у М110 розглядається як трохи "в"ялий".
М103 є непоганою альтернативою між потужністю й витратою пального + поширеністю в нас (наприклад у 124-у кузові).
Найкращими ж є, поза сумнівом, восьмициліндрові мотори М116 та М117. 3.8 та 5.0 (дорестайл) та 4.2, 5.0, 5,6 (рестайл). Особливо цінуються V8 після 1987 р. випуску. Однак авто з такими моторами у нас знайти важко, а ще важче - знайти V8, який якісно обслуговували. Окрім того, V8 (на кожен день) не надто доречний, через нескромний апетит.
По ходовій є багато недорогих замінників. По кузову знайти деталі стає все складніше, але можливо. Цього, ІМХО, не варто боятися, бо двері, крила, капот і тд не потрібно міняти кожного року.
Окрема тема - салони: знайти можна, але дорого.
Тому до кузова, салона, двигуна треба ставитися особливо уважно, щоб потім не мріяти про "донора" для ремонту. Добрий донор в Європі уже стартує від 3К і більше, тому "задоволення" ремонтувати 126-й справді може виявитися не з дешевих. Здається, що фінансово уже більш вигідно "виловити" кращий екземпляр тут, ніж купляти "коматоз" і тягти під нього "донора". Якось так
-
- НовичОк
- Сообщения: 77
- Зарегистрирован: 15 янв 2018, 09:59
- Имя: Роман
- Авто: w126
- Тел.: 0934095756
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
Помогите пожалуйста с выбором W123
понял, а если покупать таковую машину, скажем, у члена этого клуба?!WildMike писал(а): ↑22 янв 2018, 23:08Якщо відповісти просто - надійні вони усі (раз доїхали до наших днів)
Біда в іншому - Ви приглядаєте собі машину, якій у кращому випадку буде 27 років, у гіршому - майже 40, якщо йдеться про 126 кузов. Ну що тут можна писати про надійність, чи якої надійності очікувати?
Люди їх приганяли і їздили. Ніхто не купляв Мерс за ціною квартири, щоб поставити його в гараж і витягнути через 30 років й продати. Тому з гаража "дідуся" такої машини не купиш.
Коли я шукав собі 126 седан - відкрив парадоксальий факт: незалежно від того, чи авто на той час цінили 4-5К, чи 7-8К, загальний стан їх усіх був приблизно однаковий. Всі без винятку потребували (часткової) поварки, фарбування, ремонту ходової, доукомплектування елементів інтер"єру тощо.
Тому, ІМХО, треба шукати найменш "убитий" екземпляр за найменшу з реалістичних ціну на ринку.
Так чи інакше, робити його треба буде всього і комплексно. У житті все може трапитися, але варіант, коли хтось премонтував ходову, кузов, салон і раптом з об"єктивних причин продає - буває вельми рідко
Проблема знайти добрий оригінальний екземпляр. Як уже писали, - наші люди їх свапили дизелями, ІМХО, не в останню чергу через брак знань щодо обслуговування систем КЕ й можливість дешеше заправляти.
На жаль, більшість з таких авто до оригіналу уже не повернеш (якщо не розглядати варіант купівлі комплектного оригінального донора), через пообрубувану підкапотну проводку, викинуті кондиціонери, різні електронні блоки управління системами бензинового двигуна і тд.
Найреалістичніше у нас знайти седан з моторами М110 (дорестайл) та М103 (рестайл). Німці вважають М110 одним з найкращих і найвитриваліших рядних шестициліндрових моторів, які створив Мерседес. Хоча на цьому форумі зустрічав критичні до такого мотора думки. Коментувати їх не буду, бо машин з М110 не мав. Загалом же, у 126-у М110 розглядається як трохи "в"ялий".
М103 є непоганою альтернативою між потужністю й витратою пального + поширеністю в нас (наприклад у 124-у кузові).
Найкращими ж є, поза сумнівом, восьмициліндрові мотори М116 та М117. 3.8 та 5.0 (дорестайл) та 4.2, 5.0, 5,6 (рестайл). Особливо цінуються V8 після 1987 р. випуску. Однак авто з такими моторами у нас знайти важко, а ще важче - знайти V8, який якісно обслуговували. Окрім того, V8 (на кожен день) не надто доречний, через нескромний апетит.
По ходовій є багато недорогих замінників. По кузову знайти деталі стає все складніше, але можливо. Цього, ІМХО, не варто боятися, бо двері, крила, капот і тд не потрібно міняти кожного року.
Окрема тема - салони: знайти можна, але дорого.
Тому до кузова, салона, двигуна треба ставитися особливо уважно, щоб потім не мріяти про "донора" для ремонту. Добрий донор в Європі уже стартує від 3К і більше, тому "задоволення" ремонтувати 126-й справді може виявитися не з дешевих. Здається, що фінансово уже більш вигідно "виловити" кращий екземпляр тут, ніж купляти "коматоз" і тягти під нього "донора". Якось так
-
- НовичОк
- Сообщения: 77
- Зарегистрирован: 15 янв 2018, 09:59
- Имя: Роман
- Авто: w126
- Тел.: 0934095756
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
Помогите пожалуйста с выбором W123
вдруг......... все же проще тогда! меньше вопросов, плюс я серьезно подзавис на мерсе и отсюда пропадать не собираюсь, вижу, что и люди не очень похожи на кидал, приветливые, говорят правду невзирая на её прятность для меня (т.е. впарить никто не хочет вроде бы)! меня не пугает ломучесть в принципе ибо я не собираюсь ломать !!!
не хочется "попасть" как многие, у меня друг купил БМВ 34 вроде бы даже у знакомого, а она оказалась с перебитым кузовом! в этоге Гайцам на тот момент отдаль столько же сколько и за машину, а продал ваще за безценок и теперь без машины!
не хочется "попасть" как многие, у меня друг купил БМВ 34 вроде бы даже у знакомого, а она оказалась с перебитым кузовом! в этоге Гайцам на тот момент отдаль столько же сколько и за машину, а продал ваще за безценок и теперь без машины!
- Andr0n
- Эксперт
- Сообщения: 2415
- Зарегистрирован: 03 апр 2013, 12:02
- Имя: Андрій
- Авто: VW Touareg 2006
- Откуда: Хмельницький
Помогите пожалуйста с выбором W123
члени клуба теж бувають різні... але це всеодно буде краще ніж на вулиці.
та і реально в клубі взагалі не пригадаю щоб продавались 126 за останні роки в достойному стані.
пролітало пару штук в стані "на колінах"
VW Touareg 3.0 TDI 2006
ex. Audi A8 Quattro 2.8 ALG 1998
ex. Mercedes W123 240D 1977
ex. Audi A8 Quattro 2.8 ALG 1998
ex. Mercedes W123 240D 1977
- inZhir
- Эксперт
- Сообщения: 6431
- Зарегистрирован: 14 ноя 2010, 17:50
- Имя: Алексей
- Авто: 230CE/2112
- Откуда: Салтовка
Помогите пожалуйста с выбором W123
Пробежался по РСТ.
1. Несмотря на все приключения справа, выглядит весьма ровно. ВИН, как и страховка (одна за семь лет), неадекватен. WDB1231231231A0836
2. Просто замечу, что по прежнему в продаже (который год) и дешевеет. Был бежевым автоматом. Что с кондёром, уже не помню.. WDB12313012218271
3. Тоже приличный американец!!! Кондёра вроде не должно быть WDB1231231A142664
4. Без купюр! На первой фотке всё так мило, а дальше правда. Так у всех!
5. Неадекват. Вроде и неплохо сделан. Но автомат с круизом тю-тю. Фоток нет. Продаёт вечность (скоро снова капиталить)). С чего цена хз.. WDB12313012218145
6. Остатки 2 и 8. Возможно родной мотор ещё есть. Родной цвет 404 Миланский коричневый металлик. WDB12303312059478
7. Удивительно похожий на "не бит не крашен" барабан. В Харькове. WDB12312010209635
1. Несмотря на все приключения справа, выглядит весьма ровно. ВИН, как и страховка (одна за семь лет), неадекватен. WDB1231231231A0836
2. Просто замечу, что по прежнему в продаже (который год) и дешевеет. Был бежевым автоматом. Что с кондёром, уже не помню.. WDB12313012218271
3. Тоже приличный американец!!! Кондёра вроде не должно быть WDB1231231A142664
4. Без купюр! На первой фотке всё так мило, а дальше правда. Так у всех!
5. Неадекват. Вроде и неплохо сделан. Но автомат с круизом тю-тю. Фоток нет. Продаёт вечность (скоро снова капиталить)). С чего цена хз.. WDB12313012218145
6. Остатки 2 и 8. Возможно родной мотор ещё есть. Родной цвет 404 Миланский коричневый металлик. WDB12303312059478
7. Удивительно похожий на "не бит не крашен" барабан. В Харькове. WDB12312010209635
- vanorududu
- Ценитель
- Сообщения: 326
- Зарегистрирован: 10 апр 2014, 18:03
- Имя: Иван
- Авто: W140 3.5 TD
- Тел.: +380507684169
- Откуда: г. Белозёрское, Донецкой обл.
Помогите пожалуйста с выбором W123
Помнится мне, что IvanV8 хотел продать своего красавца! Напишите ему в личку.Moogujin писал(а): ↑23 янв 2018, 08:38понял, а если покупать таковую машину, скажем, у члена этого клуба?!WildMike писал(а): ↑22 янв 2018, 23:08Якщо відповісти просто - надійні вони усі (раз доїхали до наших днів)
Біда в іншому - Ви приглядаєте собі машину, якій у кращому випадку буде 27 років, у гіршому - майже 40, якщо йдеться про 126 кузов. Ну що тут можна писати про надійність, чи якої надійності очікувати?
Люди їх приганяли і їздили. Ніхто не купляв Мерс за ціною квартири, щоб поставити його в гараж і витягнути через 30 років й продати. Тому з гаража "дідуся" такої машини не купиш.
Коли я шукав собі 126 седан - відкрив парадоксальий факт: незалежно від того, чи авто на той час цінили 4-5К, чи 7-8К, загальний стан їх усіх був приблизно однаковий. Всі без винятку потребували (часткової) поварки, фарбування, ремонту ходової, доукомплектування елементів інтер"єру тощо.
Тому, ІМХО, треба шукати найменш "убитий" екземпляр за найменшу з реалістичних ціну на ринку.
Так чи інакше, робити його треба буде всього і комплексно. У житті все може трапитися, але варіант, коли хтось премонтував ходову, кузов, салон і раптом з об"єктивних причин продає - буває вельми рідко
Проблема знайти добрий оригінальний екземпляр. Як уже писали, - наші люди їх свапили дизелями, ІМХО, не в останню чергу через брак знань щодо обслуговування систем КЕ й можливість дешеше заправляти.
На жаль, більшість з таких авто до оригіналу уже не повернеш (якщо не розглядати варіант купівлі комплектного оригінального донора), через пообрубувану підкапотну проводку, викинуті кондиціонери, різні електронні блоки управління системами бензинового двигуна і тд.
Найреалістичніше у нас знайти седан з моторами М110 (дорестайл) та М103 (рестайл). Німці вважають М110 одним з найкращих і найвитриваліших рядних шестициліндрових моторів, які створив Мерседес. Хоча на цьому форумі зустрічав критичні до такого мотора думки. Коментувати їх не буду, бо машин з М110 не мав. Загалом же, у 126-у М110 розглядається як трохи "в"ялий".
М103 є непоганою альтернативою між потужністю й витратою пального + поширеністю в нас (наприклад у 124-у кузові).
Найкращими ж є, поза сумнівом, восьмициліндрові мотори М116 та М117. 3.8 та 5.0 (дорестайл) та 4.2, 5.0, 5,6 (рестайл). Особливо цінуються V8 після 1987 р. випуску. Однак авто з такими моторами у нас знайти важко, а ще важче - знайти V8, який якісно обслуговували. Окрім того, V8 (на кожен день) не надто доречний, через нескромний апетит.
По ходовій є багато недорогих замінників. По кузову знайти деталі стає все складніше, але можливо. Цього, ІМХО, не варто боятися, бо двері, крила, капот і тд не потрібно міняти кожного року.
Окрема тема - салони: знайти можна, але дорого.
Тому до кузова, салона, двигуна треба ставитися особливо уважно, щоб потім не мріяти про "донора" для ремонту. Добрий донор в Європі уже стартує від 3К і більше, тому "задоволення" ремонтувати 126-й справді може виявитися не з дешевих. Здається, що фінансово уже більш вигідно "виловити" кращий екземпляр тут, ніж купляти "коматоз" і тягти під нього "донора". Якось так
-
- НовичОк
- Сообщения: 77
- Зарегистрирован: 15 янв 2018, 09:59
- Имя: Роман
- Авто: w126
- Тел.: 0934095756
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
Помогите пожалуйста с выбором W123
все то Вам помнится
я про другое, конкретно про покупку, конкретного авто у члена клуба, а не у перекупа с улицы или с еще откуда...
я про другое, конкретно про покупку, конкретного авто у члена клуба, а не у перекупа с улицы или с еще откуда...
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8037
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
Помогите пожалуйста с выбором W123
Члены клуба разные, могут и впарить. Но у Ивана вроде достойный конь.
-
- НовичОк
- Сообщения: 77
- Зарегистрирован: 15 янв 2018, 09:59
- Имя: Роман
- Авто: w126
- Тел.: 0934095756
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
Помогите пожалуйста с выбором W123
с Иваном уже все порешали )))) но вопросов все равно еще много!
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 15 гостей