Изображение
Изображение

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

Архив прошедших мероприятий. Обсуждение, Фото и Видео Отчеты,
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
leon_tt
Эксперт
Сообщения: 6142
Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
Имя: Леонид
Авто: Mercedes S 500 Long
Откуда: Киев
Контактная информация:

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#46 Сообщение leon_tt » 09 сен 2019, 22:27

Назар молодець, що продовжуєш писати про подорож Bravo в мене на жаль не вистачає часу :sad: а про батька, я одразу подумав що то твій товариш, це вже потім мені Таня сказала, що твій батько :-)
І взагалі оплески тобі, Bravo що ти можеш зробити такий подарунок батькові і провезти його по Європі тим більше, що він теж має гарну автівку, правильну автівку, передавай йому привіт ;)
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition

Аватара пользователя
mr.rider
Любитель
Сообщения: 153
Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
Имя: Назар
Авто: Mercedes w201
Тел.: 0937130044
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#47 Сообщение mr.rider » 09 сен 2019, 23:17

leon_tt писал(а):
09 сен 2019, 22:27
І взагалі оплески тобі, Bravo що ти можеш зробити такий подарунок батькові і провезти його по Європі тим більше, що він теж має гарну автівку, правильну автівку, передавай йому привіт ;)
Дякую, обовязково передам :)

Аватара пользователя
sergey_odessa71
Профи
Сообщения: 664
Зарегистрирован: 05 апр 2015, 18:54
Имя: Сергей
Авто: W210 2.7CDI, Smart
Тел.: 0504466476
Откуда: Одесса

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#48 Сообщение sergey_odessa71 » 10 сен 2019, 14:41

mr.rider писал(а):
09 сен 2019, 23:17
leon_tt писал(а):
09 сен 2019, 22:27
І взагалі оплески тобі, Bravo що ти можеш зробити такий подарунок батькові і провезти його по Європі тим більше, що він теж має гарну автівку, правильну автівку, передавай йому привіт ;)
Дякую, обовязково передам :)
Назар, я еще после прошлой вашей поездки был в восторге, а сейчас вместе с папой!!! Вообще супер!!!
Молодцы!!! Bravo
W123 2.0D 1979 г.в. был.
W210 2.7CDI 2002 г.в. есть.
Smart cabrio 450 0.6 2001г.в. есть

Аватара пользователя
mr.rider
Любитель
Сообщения: 153
Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
Имя: Назар
Авто: Mercedes w201
Тел.: 0937130044
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#49 Сообщение mr.rider » 10 сен 2019, 23:27

Продовжуємо :)
В суботу вранці ми прокинулись у Вуперталі і поїхали на мийку самообслуговування.

ИзображениеИзображение

На мийці було дві прикольні ситуації
Ми приїхали туди десь в 7:40, а мийка відкривається о 8. Мертів за 10 від вїзду була велика парковка, де ми припаркувались і пішли дивитись ціни та іншу інфу. На цій парковці вже був автомобіль з жінкою за кермом. Поки ми ходили, до мийки підїхали ще дві машини, і припаркувались напроти вїзду. Ми вирішили перепаркуватись один за одним, щоб було видно що ми в черзі. Жінка, що стояла на парковці, зрозуміла, що цього разу на мийці більше людей ніж зазвичай, припаркувалась біля заїзду на мийку на тротуарі, щоб точно бути першою. Це виглядало дуже кумедно.

І ще одна ситуація виникла хвилин за 10, коли ми вже заїхали і чекали своєї черги. На територію мийки заїхав спортивний порше чорного кольору. Він був ідеально чистим. Ми спочатку подумало, можливо він приїхав на пилосос чи просто з кимось зустрітись, але ні. Чоловік заїхав в вільну камеру і почав мити ідеально чистий порше. Мабуть в нього така традиція, мити свій порше кожної суботи, не зважаючи чи брудний він чи ні.

І так, ми помили свої машини і поїхали в сторону фестивалю.
Там ми потрапили в корок з мерседесів. Всі вулиці які ведуть до фестивалю були заповнені різними мерседесами, а місцеві розвертались і шукали іншу дорогу :-)

Я в легендарній черзі:
ИзображениеИзображение

Досить швидко ми заїхали на територію, але місця вже було не дуже багато, а так як нас було 5 машин і ми хотіли стояти поруч, вибирати було мало з чого. Саме тому ми стояли в не дуже прохідному місці, але вийшли прикольні фотки. Правда помітив, що фото-хостинг зїдає якість. Оригінали скину посиланням коли закінчу свою розповідь :idea:

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Отже, пофоткали власні машини, пора йти дивитись чужі. Так ось, перша машина яка викликала ВАУ ефект, це 116 пікап з сіном у кузові :shock:
Виглядає дуууже ефектно:
ИзображениеИзображение

Наступне, що мені сподобалось це яскравий 124 на пневмі:
ИзображениеИзображение

З дуже крутою штукою замість бардачка:
ИзображениеИзображение

Прекрасні 126 кабріолети:
ИзображениеИзображение

Минулорічний стенс 114:
ИзображениеИзображение

Прекрасний ЕВО 2, який вже не музейний експонат, а їздить по вулицях, ще й на правильних номерах:
ИзображениеИзображение

Після того як ми погуляли по фестивалю, Роман і Леонід виїхали на червону доріжку, презентували свої автомобілі:

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Насправді цього року фоток в мене не так багато. Якщо минулого разу один день пропав через поломку, то в інший я розривався між автомобілями, телефоном та фотоапаратом.
Цього ж разу я більше насолоджувався, придивлявся та відпочивав. Фоткав я тільки ті машини які сподобались саме мені, а фотки всіх тачок можна побачити на офіційних фото звітах. Свої емоції про фестиваль я напишу в кінці розповіді, а поки фотки :-)

Ввечері я сфоткав ось цей крутий ретро мерс(забув який кузов). Таке враження, що його знайшли під сараєм, в такому стані поставили пневму, колеса і приїхали на фестиваль. Виглядає максимально автентично:
ИзображениеИзображение

Після цього, ми всією українською компанією поїхали в центр Хаттінгена гуляти. Там ми сфоткались біля кривого шпиля:

ИзображениеИзображение

Хаттінген красиве маленьке містечко. Шкода, що провели там тільки годинку, але я ще обовязково туди повернусь. Потім ми поїхали в готель, залишили машини, і дружно пішли пити пиво та вечеряти.

ИзображениеИзображение

По дорозі в готель, ми зустріли клумбу-автомобіль, і хтось сказав що є традиція там фоткатись. Є традиція - є фотка :)


Изображение
Изображение

В готелі ми ще довго стояли на парковці біля машин пили пиво та розповідали цікаві історії. Мені цей момент дуже сподобався, так лампово та душевно. Дуже люблю такі моменти.

Наступного ранку ми виїхали швидше, оскільки Юра казав, що першим машинам дають подарункові пакетики. Так ось, коли ми приїхали, то черга була вже, мабуть, машин на 100 мінімум. До відкриття фестивалю залишалась десь година, тому ми пішли дивитись на автомобілі в черзі.

Машин там було багато, але запамятався мені цей ретро мерс з вінтажними валізами в багажнику:
ИзображениеИзображение

І ось цей 190-тик в обвісі зендер:

ИзображениеИзображение

Цього разу ми заїжджали швидше, і Юрі вдалось домовитись про круту локацію для наших авто. По перше, там майже весь день була тінь, а отже ми не помирали від спеки, а по друге там ходило багато людей. Спочатку ми красиво припаркувались по діагоналі:

ИзображениеИзображение

Але потім прийшли організатори і сказали що треба перепаркувались перпендекулярно. Але фоточки ми все ж встигли зробити.
Потім ми пішли далі гуляти по фестивалю. Ось чотири 114их мерса одного року випуску:

ИзображениеИзображение

Я просто обожнюю американську оптику на 126:
ИзображениеИзображение

Крута купешка з непоганим фітментом на статиці:
ИзображениеИзображение

Ще один низький 124:
ИзображениеИзображение

Десь в обід на автомобілях почали зявлятись медалі про номінацію топ 50. З клубу нагороду отримав romanmers. Ще раз вітаю, Рома :)
Мені ж дуже сподобався ось цей 190-ий на пневмі, який теж отримав нагороду. Я давно фоловлю його в інстаграм, і було приємно побачити на виставці.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Ну і моїм фаворитом фестивалю в цьому році став ось цей красунчик:

ИзображениеИзображение

Розумію, що такі машини вже класика, і цінність їх росте і таке інше, але ось такі сміливі проекти мене захоплюють. Саме тому, це мій топ 1 фестивалю в 2019.

На жаль, нагородження ми з батьком пропустили, тому що виїхали в Берлін в обід. Далі буде історія про Classic Remise в Берліні та інші місця де ми були по дорозі додому. Буде цікаво!)

А ось і мої враження від фестивалю в 2019. По перше, фестиваль цього року був менший ніж минулого. Не було гонок, не було атракціонів, не було великого фудкорту. Багато машин, які вразили минулого року, цього разу не приїхали, наприклад легендарна Red Pig. По друге, вау ефекта як минулого разу не було, так як я знав чого очікувати. Але не зважаючи ні на що, вважаю, що на фестиваль їхати потрібно! Фестиваль - це величезне скупчення фанатів марки, і крім автомобілів там можна знайти безліч цікавих людей, з якими можна говорити по декілька годин, головне знайти спільну мову. Тому, якщо ви думаєте варто чи ні, то я скажу - однозначно варто!

Далі буде. :eek:

Аватара пользователя
Yurik
Эксперт
Сообщения: 20825
Зарегистрирован: 18 апр 2007, 19:50
Имя: Юра
Авто: C124
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#50 Сообщение Yurik » 11 сен 2019, 01:04

Чекаємо на продовження!
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!

Аватара пользователя
leon_tt
Эксперт
Сообщения: 6142
Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
Имя: Леонид
Авто: Mercedes S 500 Long
Откуда: Киев
Контактная информация:

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#51 Сообщение leon_tt » 11 сен 2019, 01:36

Назар після тебе вже нема що розповідати по фестиваль :smile:
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition

Аватара пользователя
Рыжий
НовичОк
Сообщения: 46
Зарегистрирован: 10 июн 2014, 21:01
Имя: Юрий
Авто: S124 Om 605.911
Тел.: +3806729915ЗЧ
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#52 Сообщение Рыжий » 11 сен 2019, 18:38

Назаре, дякую! Дуже круті розповіді, наче сам відвідав музей Мерседесу та зустріч фанів марки в Хатингені, з нетерпінням чекаю продовження цікавої історії про подорож
S124 E250T D om605.911
Forester SG9 2,5 turbo

Аватара пользователя
lazexe
Ценитель
Сообщения: 443
Зарегистрирован: 02 май 2017, 00:33
Имя: Максим
Авто: #wagonmafia
Откуда: Украина / Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#53 Сообщение lazexe » 11 сен 2019, 19:08

Как всегда - отличные рассказы :eek: Спасибо, Назар Bravo

Аватара пользователя
mr.rider
Любитель
Сообщения: 153
Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
Имя: Назар
Авто: Mercedes w201
Тел.: 0937130044
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#54 Сообщение mr.rider » 15 сен 2019, 21:43

І так, поки я думаю над обміном свого 190-ика, розповім вам про нашу подальшу подорож :)
Отже, в неділю в обід, перед нагородженням SCHÖNE STERNE 2019 ми вирушили в Берлін. Ввечері ми вже були на місці, поселились в готель, з на диво прекрасними умовами за свою ціну. Прекрасно виспались і зранку в понеділок вирушили в Classic Remise Berlin. Я чув про це місце від одноклубників, але навіть не гуглив про нього, тому навіть не знав що можна очікувати.

Мертів за 200 до пункту призначення на парковці вздовж вулиці почали зустрічатись різні класичні автомобілі. Не тільки мерседеси, а різні марки, різних років. Саме в цей момент я зрозумів, що їдемо ми в правильне місце.
Сам заклад знаходиться в великій будівлі, яка ніяк не виділяється з поміж інших будинків у тому районі. Немає кричащої вивіски чи вказівників, яка показують куди йти. Всі ці фактори показують, що це місце в яке їдуть ціленаправлено, і воно не потребує додаткової реклами. В цьому ми переконались!
Вхід безплатний, жодних охоронців чи наглядачів.

Автомобілі стоять не огороджені, можна підійти, подивитись з усіх боків, але не зважаючи на це, ніхто не фоткається лежачи на капоті, чи не царапає ті автомобілі. Тут я зрозумів, що такий музей в нас би не прожив і пів року.

Так ось, тепер буде багато-багато фоток.

Це перший "стенд" який ми побачили:
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Як бачимо, класичні Феррарі, біля яких нові гіперкари Ламборджині та Макларен. На задньому плані видно ще одну Ламбу за склом. Там було закрито, але швише за все це, або детейлінг студія, або майстерня, або магазин де її можна купити:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Легендарне серце:
ИзображениеИзображение

Астон Мартін, якого я навіть в інтернеті ніколи не бачив(а біля нього 129 кузов та класична БМВ):
ИзображениеИзображение

Прекрасний Мерседес:
ИзображениеИзображение

Легендарна Феррарі Тестаросса:
ИзображениеИзображение

Крім крутих автомобілів які стоять ніби в музеї, в Classic Remise є майстерні де ці автомобілі реставрують та обслуговують. В деякі з цих майстерень можна зайти і подивитись на процес реставрації. В інші не пускають зайти, але все видно через скляні стіни. В тих майстернях чисто, ніби в хірургічному відділенні. Я навіть не буду намагатися описати, просто дивіться фотки:

ИзображениеИзображение

А тут збирають нові-старі мерседеси:
ИзображениеИзображение

На підйомнику видно відреставрований кузов, що готують до зборки:
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Готові відреставровані деталі:
ИзображениеИзображение

А тут реставрують вінтажний карт:
ИзображениеИзображение

Цегляні стіни, вікна попереднього століття, стелажі - все це додає атмосферності:
ИзображениеИзображение

А так виглядає закрита майстерня. Як бачите, через скляні двері все прекрасно видно:
ИзображениеИзображение

Бокс американців:
ИзображениеИзображение

Ну і ще трішки "просто класичних машин". Навіть не знаю якого року ця БМВ:
ИзображениеИзображение

Ламба 80-их чи 90-их років:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Цілий ряд Мерседесів:
ИзображениеИзображение

Вінтажна Альфа:
ИзображениеИзображение

Деякі машини стоять в таких от прозорих боксах. Я так розумію вони просто зберігаються і одночасно виступають експонатами.
ИзображениеИзображение

Ягуар, якщо я не помиляюсь:
ИзображениеИзображение

Вінтажний пікап від Фольксвагена:
ИзображениеИзображение

Хто дивився серіал "Агенти Щ.И.Т", то впізнає Лолу:
ИзображениеИзображение

Ще один класичний Мерс:
ИзображениеИзображение

Не звичний руль Сітроена:
ИзображениеИзображение

Також, на внутрішньому дворі ми зустріли дуже багато крутих машин. Ми дуже здивувались, тому що вони стоять там під палючим сонцем, ніяк не накриті чи щось таке. Але це їх справа, а ви насолоджуйтесь фотками :-)

Це авто з логотипом Daimler:
ИзображениеИзображение

Ще одна вінтажна БМВ:
ИзображениеИзображение

Сітроен:
ИзображениеИзображение

Вольво:
ИзображениеИзображение

Ролс-Ройс:
ИзображениеИзображение

Такий от дивний Порше:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

І ось такий монумент на вході з внутрішнього двору:
ИзображениеИзображение

Після прогулянки на внутрішньому дворі, ми повернулись всередину. Крім класичних автомобілів, там було ще багато сучасних.
Я вперше побачив 6*6:
ИзображениеИзображение

Також вперше побачив Бугатті Вейрон:
ИзображениеИзображение

Ще там проїжджала Ламборгіні Урус:
ИзображениеИзображение

Окрім Мерседесів я люблю велосипеди. В мене є старенький ХВЗ Рекорд, який я відреставрував, та досі на ньому катаюсь. Я завжди хотів собі сідло фірми Brooks, але коли я будучи ще школяром, катався на цьому велосипеді - не міг собі дозволити сідло вартістю 150 доларів. І ось, цього року я нарешті собі його купив. Чим воно таке особливе? Нічим. Це просто шкіряне сідло. Але фірма випускає сідла з 1882 року. В вузьких колах людей ця фірма легендарна. Чому я про це розповідаю? Тому що я був дуже приємно здивований, коли окрім автомобілів, зустрів там велосипед, з сідлом фірми Brooks. Я не знаю якого воно року, але воно точно з попереднього століття.
ИзображениеИзображение

Ну і завершити прогулянку по Classic Remise я хочу американськими автомобілями. Якщо багато європейців я бачив і в Україні, то американців, особливо класичних, в нас дуже мало, тому мені було особливо цікаво.
Почнемо з Форд 28:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Справжній мускул кар:
ИзображениеИзображение

Також, мені дуже сподобались їхні приборки трикутної форми:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Ну і деревяні рулі, моя слабкість. Я собі в 190-ик схожий встановив:
ИзображениеИзображение

Найбільше з американців мені сподобались наступні автомобілі. Я не знаю як називається цей стиль, але ці величезні пікапи на пневмі виглядають максимально стильно!

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

А це лімузин:

ИзображениеИзображение

На цьому і завершилась наша прогулянка по Classic Remise. Знаю що ще один є в Дюсельдорфі, тепер обовязково хочу туди потрапити!
Ну і єдина фотка за поїздку де ми двоє:

ИзображениеИзображение

Десь в обід ми вирушили в сторону Варшави. Але по дорозі в нас ще була одна зупинка. Тридцять років тому мій батько служив в армії біля Франкфурт-на-Одері, і ми хотіли знайти ту частину. Ми приблизно знали де вона, але так як це секретний бункер, який розсекретили тільки в 92 році ми не були впевнені чи в нас вийде. Десь за 2км від частини тато впізнав назву селища, в яке вони бігали в самоволку, це був гарний знак. По карті ми побачили, що є 3 заїзди в частину. Спочатку ми вибрали найпростіший. Приїхали туди,а там велика брама. Ворота відкриті. Але багато написів, що щось заборонено і якісь штрафи. Але я не зміг перекласти, що саме заборонено. Тому, щоб в разі чогось не забрали машину, ми її залишили біля воріт, і пішли пішки. Метрів за 50 ми побачили 2 машини які рухались до виїзду, де ми зайшли. Ми трохи налякались, що це поліція чи воєнні і нас зараз будуть забирати :np:
Але, це були робітники. Як виявилось вже в Україні, зараз на території того бункера - пейнтбол клуб. Але тільки на поверхні. Все що під землею, щось типу військової таємниці. За проникнення туди штраф 300 євро, і заборона відвідування того місця назавжди, навіть якщо там колись зроблять музей. Таку інформацію я знайшов на сайті тої частини.
Так от, ті робітники сказали нам, що треба приїжджати на вихідні, і зараз вони все закривають. Ми просили їх впустити нас на 5 хв, але було вже 18:05, тобто робочий день закінчився, і вони були невблаганні. Тому, через той вхід ми так і не потрапили :-(

Але, по карті ми бачили ще два вїзди. Ми подумали, якщо не зайдем то хоч ззовні від огорожі можна буде побачити територію, і вирушили до іншого входу. Всі дороги навколо частини - бетонні. Але, вони настільки заросли, що з моїм кліренсом проїхати було дуже важко. Але фоточки вийшли круті.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Загалом, в частину ми не потрапили, оскільки крім штрафу можна отримати ще й депортацію. Але ми побачили в лісі багато споруд, автопарк, свинарник і так далі. Все закинуте, видно що давно там нікого не було. Звісно шкода що ми не приїхали на годину швидше, але ми ще туди потрапимо! Наступну поїздку спланую так, щоб на вихідні бути там!

Після частини ми поїхали в Варшаву. Дорога туди дорожча за Краків-Вроцлав, коштує десь 90 злотих.
Ввечері ми були в готелі, який був найкращим за усю поїздку. Окрім звичайних зручностей там була мінікухня та прекрасний вид з 14 поверху. Готель ніби щойно відкрився, дуже чисто, стильно і продумано. На парковці були ліфти, щоб економити місце. Загалом круто.

Наступного ранку ми прокинулись, і це був мій день народження. Як справжні фанати мерседесів, ми поїхали шукати розборки :smile:
Ми знали що біля Варшави такі є, і раз ми вже там, треба заїхати. Я знайшов в інтернеті адресу якоїсь розборки і ми вирішили їхати туди, там спитати де є ще щось, і вже далі їхати по ситуації. І от, по дорозі на цю розборку, я побачив на сусідній вулиці 190-ий з чоловіком всередині. Ми якимось дивним чином з'їхали з автобану і потрапили якраз на потрібну вулицю. Говорили ми з ним десь 30 хвилин. Виявилось він їздить на своєму 190-ому вже років 20 і всяке таке. Він розповів де є великий по його словах шрот. Спочатку ми приїхали на ту, що я найшов, але там нічого не було. Далі поїхали на ту, про яку розказав той чоловік. Вона була зовсім в іншу сторону, кілометрів 40 через все місто. Ми приїхали туди десь в обід. Там насправді не величезна розборка, а просто невелика територія, з машинами які вже давно ніхто не відкривав. Там було декілька 124-их, один 126, один 129, один 190, декілька 202, 210, один стари МЛ. Я зразу пішов до 190-ого. Він був вже на половину розібраним, без мотора і передньої частини. Коли я заглянув в салон, то побачив там кондиціонер. Я навіть не сподівався, що він все ще в автомобілі, оскільки мотора вже не було. Але, все ж, все було на місці. Ми пішли обговорювати ціну. Спочатку вона була 1500 злотих, але потім ми забрали все за 700. Все знімали самі. Не вистачає тільки компресора, оскільки його зняли разом з мотором. Крім кондиціонера ми взяли деякі деталі салона для 126 батькові, різні реле з під капота 190-ого, бороду салона та ще кучу різних дрібниць. Ще там був непоганий салон, але фізично вже не було часу все це знімати. Власник розборки потім підійшов то нас, і спитав чи в нас є своя майстерня. Оскільки його людям для розборки машини і зняття кондиціонера треба майже весь день, а ми все зняли за півтори години.
От і вийшов мені подарунок на день народження, оригінальний кондиціонер для мого 190-ика!) Весною будем встановлювати!

З розборки ми виїхали десь о 8 годині вечора. І вирушили в сторону Краківця. Лишалось десь 350км, але 250 з них проходили через села, тому їхали ми не дуже швидко. Вночі ми нарешті виїхали на автобан до кордону, і тут я помітив, що стрілка топлива зависла посередині. Загалом, ми заправили повний бак на кордоні з Німеччиною, і порахували, що нам вистачить до України. Але з тими розборками ми намотали як мінімум 100 зайвих км, і скільки в баку не знали. Тому на автобамі ми вирішили заправити хоча б сім літрів, щоб точно вистачило до кордону. Приїхали на Краковець, там була дуже довга черга. Тому ми вирішили їхати в Шегині, туди десь 40км. Розвернулись і зїхали на вузьку ідеальну дорогу, але без розмітки. Була десь 3-4 ночі, ми хотіли додому, тому на дальньому їхали десь 100км\год, так як сіл там не було. І тут, міст. Деревяний короткий міст. І заїзд на нього дуже крутий. А сам міст десь на метр вище від дороги. Звісно відгальмуватись повністю не вийшло, ми трохи підлетіли, потім впали, і разом з автомобілем впала і стрілка топлива. Такий собі само-ремонт. І вона не просто впала, а була на мінімумі і лампа світилась. Звісно, я був радий що ми заправили тих 7 літрів на автобамі. Але скільки в баці ми тепер не знали. Підїхали до кордону, стали в чергу, машин 20. Тут вже не було підйомів, тому знали що в крайньому випадку, можна попхати :smile:

Далі кордон години 2, і зразу на заправку. До Львова їхали вже на світанку, замучені але задоволені. Дуже круті емоції, все максимально сподобалось, 190-ик не підвів, ми навіть не відкривали капот. Сподіваюсь моя розповідь вийшла цікава. Пишіть які автомобілі сподобались найбільше :)
І на останок, бомбезна фотка по дорозі до Львова.

ИзображениеИзображение

Аватара пользователя
lazexe
Ценитель
Сообщения: 443
Зарегистрирован: 02 май 2017, 00:33
Имя: Максим
Авто: #wagonmafia
Откуда: Украина / Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#55 Сообщение lazexe » 15 сен 2019, 21:54

Класс! Bravo

Аватара пользователя
leon_tt
Эксперт
Сообщения: 6142
Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
Имя: Леонид
Авто: Mercedes S 500 Long
Откуда: Киев
Контактная информация:

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#56 Сообщение leon_tt » 15 сен 2019, 22:01

Bravo
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition

Аватара пользователя
ORACL
Эксперт
Сообщения: 4263
Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
Имя: Роман
Авто: W124 E220 C / E320 T
Тел.: +380931214100
Откуда: Киев
Контактная информация:

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#57 Сообщение ORACL » 15 сен 2019, 23:49

Bravo ;)
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Изображение
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Изображение
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!

Аватара пользователя
Yurik
Эксперт
Сообщения: 20825
Зарегистрирован: 18 апр 2007, 19:50
Имя: Юра
Авто: C124
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#58 Сообщение Yurik » 16 сен 2019, 00:14

Дякую за розповідь! Просто супер!
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!

Аватара пользователя
DEMON
Эксперт
Сообщения: 3231
Зарегистрирован: 28 апр 2007, 23:20
Имя: Сергей
Авто: w 210
Тел.: O5O3556797
Откуда: Киев

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#59 Сообщение DEMON » 16 сен 2019, 08:12

Bravo :)
W210 уже не бляха! WDB2102251A785744
ех w124 2.6 акпп газ 1992г.в. 2.6 сменил на 3.0
WDB1240261B675979
ex W 201 2.0E 1984г.

Аватара пользователя
sergey_odessa71
Профи
Сообщения: 664
Зарегистрирован: 05 апр 2015, 18:54
Имя: Сергей
Авто: W210 2.7CDI, Smart
Тел.: 0504466476
Откуда: Одесса

SCHÖNE STERNE 2018 та 2019 Hattingen, чи 5000 кілометрів щастя

#60 Сообщение sergey_odessa71 » 16 сен 2019, 12:05

Bravo :bbye:
W123 2.0D 1979 г.в. был.
W210 2.7CDI 2002 г.в. есть.
Smart cabrio 450 0.6 2001г.в. есть

Ответить

Вернуться в «Клубные Мероприятия/Слеты/Фестивали/Встречи в Украине и За Рубежом»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость